20 Aralık 2009 Pazar

dolu dolu bir pazar

ne tatlı bi gündü.
kahvaltıdan sonra dışarı çıktım. kuzene gittim, eniştede evdeydi, yeğende. enson ahmet'le gitmiştik, çocuk onla oynaştığından ben doya doya sevememiştim. bu defa hevesimi aldım. eniştede katılınca bi ara, kuzen iyice çıldırdı. "çocuklar" diye fırça bile attı hatta :) bi de kekler börekler yaptı biz oyalanırken, bi güzel onlarıda götürdüm :) bikaç saat daha oturup çıktım ordanda spor salonuna geçtim. bi haftadır gidememiştim, iyi bi silkelendim. çıkarken 8 gibi şu teyzeleri aradım, müsaitseniz sizi ziyaret etmek isterim diye. pastaneye uğrayıp bişeyler alıp geçtim verdiği adrese. bi amcabey açtı kapıyı, şaşırdım tabi. evde erkek figürü yoktu kafamda birazda. yanlış geldim sanırım deyince, kapıda o telefondaki sesin sahibi teyze belirdi. sesten ziyade yüzden tanıdım. hani görmemiştim ama o sesin sahibinin böyle hanfendi biri olacağını canlandırmıştım kafamda. geçtik, muhabbet ediyoruz. tabii telefon ödemesinden dolayı dolandırıcı olduklarını düşündürmemek için açıklama yapıyor teyze hala, o sırada şu hesabıma parayı geçen kızıda geldi içeri. içlerinin rahat olmasını, benim ve telekomun ve bankamın hatası olduğunu, onlarla ilgisi olmadığını yineledim. amcabey emekli askermiş, teyzemde emekli öğretmen. bi oğulları varmış o da subay olmuş, izmirde çalışıyormuş, evliymiş. kızda okulu 2 sene önce bitirmiş, mühendis, özel büyük bi şirkette çalışıyor. çok zarif bi aile gerçekten. bir buçuk kadar saat kadar oturdum. sonra müsadelerini istedim. amcabey'le sohbet arasında tavla muhabbeti de yaptığımız için kalkarken adam bana bigün tavlaya beklediğini söyledi. tamam dedim.
pek yaşıtım değil, ama sohbeti fena değil adamın. emekli bi asker için çok çok iyi hatta. yakında bi gidip boyunun ölçüsünü alayım diyorum :)

uyumadan sizle paylaşmak istedim dolu dolu geçen bugünü.
hepinize sevgiler, iyi ve güzel haftalar.

foto= flickr, camtb

1 yorum:

  1. tam şu saniye bir yudum çay içtim...fonda bir şarkı...
    kendimle konuşuyorum.ofis bomboş...
    birileri olsa bile ne diyecegim???
    ...
    -geçecek
    +valla mi?
    -valla geçecek VALLA.
    +geçecek ama ...


    ah aaah neler etmiş bana...

    çok zormuş...unutmuşum bu acıyı ben...kendi kararim olmayan bi şeyi yaşıyor olmak çok can sıkıcı çok acıtıyor hala...

    ...
    G.U

    YanıtlaSil