27 Aralık 2009 Pazar

yoğun bir cumartesi

dün acaip eğlenceliydi. arkadaşa hediye almak için çıktım evden. ne eksiği vardır yada ne hoşuna gider diye düşünerek bakınıyordum etrafıma. aklımada bişi gelmiyor. bi mağazanın vitrininde harika bir kazak gördüm. yani aslında kendime alasım geldi önce ama onunda beğeneceğine emin olduğum için paket ettirdim. bir de onun tarzı ama benim asla kullanamayacağım türde bi parfüm aldım. aslında muziplik yapmak için ankaralı turgut albümü falanda alasım geldi ama şimdi ortamda tanımadık vardır rezil olmiim diye öyle bişi yapmadım.

alışveriş için dolanmaktan başım dönmüştü diye soluklanmak için bi yere oturdum. kahvemi yudumlarken şu teyzeleri aradım. müsaitlermiş, ordan onlara geçtim. teyze o arada derede çay demlemişti, amcada beni görünce direkt tavlayı getirdi. bi güzel haşat ettim amcabeyi :) koca adam mızıkçılık yapmaya bile çalıştı. yok zar tutuyomuşum falan diye. kızıylada oynadık, kız babadan daha dişli çıktı ama tabi karşımda o da fazla tutunamadı :)

saatide unutmuşum o sırada, farkedince acil toparlandım, kaçtım. arkadaşın yanına vardığımda hazırlıklara başlamıştı. biraz geç kaldığım için fırçamı yedim tabi. sonra benim sanat zevkimi yansıtan bir ortam ve müzikler hazırladık birlikte. millet gelmeye başladı. ama ben milletin yarısını tanımıyorum. pasta kesildi, hediyeler açıldı, müzik faslı, eğlence, dans falan derken beni bi ateş bastı birden. ne olduğunu anlamadan terlemeye başladım. milleti de telaşlandırmiim diye söylemedim ama balkona çıkıp hava aldım. sonra arkadaştan ve milletden izin istedim "telefon geldi, acil eve gitmem lazım" bahanesiyle. eve geldiğimde iyiydim, terleme ve ateşlenme bitmişti. sadece yorgundum biraz. makinayı açtım. mailleri okurken birinin chat davetini gördüm. sanırım saat 1:30-2lere kadar sohbet ettim o kişiyle. hani bi blogluk malzeme çıkacak bir hikayesi vardı onunda. sonra uykuya yenik düştüm.

ancak şimdi yazabildim dünü. yorucu ama güzel bi gündü her açıdan. hayatımda böyle günleri çoğaltmalıyım bu ara.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder