20 Aralık 2009 Pazar

şımarmak üzereyim

yoğun ilgi ve baskı altındayım efenim :) sanki yeni flört eden 14lükler gibi smsler, uzun telefonlar alıyorum. hatta dün kargodan hediye paketi bile geldi. evlilik meselesini durgun ve kabullenmiş görüntümün ahmet'i bu kadar korkutacağını düşünmezdim. hani bir haftadır duyduğum güzel cümleleri toplamda 8 ayda bile duymamıştım ondan. şımarmadım dersem yalan olur. pazar sabahı bile "seni seviyorum"la uyandırılınca şımarmamak elde değil gerçekten.

neşem iyi yani. güzel de bi duşumu aldım sabahtan. hatta açtım norah jones'un son albümü "the fall"u, yüksek seste dinlerken güzel bir paşa kahvaltısı hazırlıycam kendime birazdan. belki kuzenlere giderim öğleden sonra, çoktandır görmedim onları da. hem akşam dönüşte de şu eski telefon numaramı kullanan teyzeye çay içmeye geçerim.

herkese iyi pazarlar :)

foto=flickr, dracorubio

12 yorum:

  1. sevgili tarafından şımartılmak çok güzel =)

    kahvaltını da kıskanmadım değil :p

    norah jones albümü nasıl ???

    YanıtlaSil
  2. 14lük mü? :) şimdiki aklım olsa olabildiğince erken başlarım

    YanıtlaSil
  3. wakan, kıskanılacak bişey değil ya. bildiğin türk kahvaltısı, gazetelere bakarak yavaş yaptım sadece.

    albüme gelince, bayıldım. norah rock'a kaymış sanki. "light as a feather", "tell your mama", "i wouldnt need you" şarkılarını çok beğendim şimdilik ama dinledikçe hepsini severim gibi.

    mehmet akif, ben niyeyse bu gönül işlerinin 20lerden sonra olması gerektiğini düşünüyorum. çocukluğu gençliği daha güzel geçirmek için bu aşk meşk işlerinden uzak durmalı insan. tabii senin görüşünede saygı duyarım.

    YanıtlaSil
  4. kıskandım çünkü 3 aydır doğru dürüst kahvaltı yapamıyorum :/

    ancak haftayadan sonra yapabilicem :))

    albümü de umarım bulup dinleyebilirim o zaman :)

    YanıtlaSil
  5. geçerken ugrayana yazdııı20 Aralık 2009 22:45

    keşke benimle de bu şekilde ilgilenen biri olsa:)hani çook hoşlandigim biri vardi...
    mesela o olsa hayatimda...gozlerimin içine baksa...derin derin...mavilerimde kaybolsa...ben oylece izlesem izlesem onu aaah aaah:)yok ama kabul olmayacak bir dua O...daha onceden belliydi...benden etkildendi mi acaba?ben cok rahat bir tip degilimdir.gerginimdir.gerilince susarim konusmam...karsimdaki zorlanir bu durumda...ne zaman yanindan ayrilirim o zaman iste o zaman :) sunu şoyle demeliydim derim.şu duygumu söylemeliydim derim...söyleyemiyorum...açılamiyorum...aslinda bu bana gizemli bir hava katiyormus:)))bu güzel ama ben gizemli olmak istemeden oldugumum için hayrini görmüyorum kendi içimde...mesela neden daha yakininda durmadim?neden ? neden yaaaaaaa nedeeeen:)))))))))))))

    YanıtlaSil
  6. geçerken uğrayan noelanne:)))))20 Aralık 2009 22:50

    bide yeni uğraşlar edinmeye çalışıyorum.hnz proje aşamasında tümü ama :))) hnz hiç biri beni heyecanlandirmiyor ama:)))
    deneyeceğim...beni yari yolda saçma salak bahanelerle bırakan birine inat hayata asılacağım...
    umarim bu süreçte hoş bir adam çıkar-sa karşıma 2010da en dogru adimimi atmak istiyorum.umarim sosyal biri konuşkan biri sporla ilgilenen biri naif biri özü sözü bir biri olur karşıma çıkacak insan:))))yakışıklı birini istemiyorum çünkü onlardan çok çektim ben:(
    ben yeni yıl dileklerimi dünden itibaren uzaya göndermeye başladım:))))umarim kabul olurlar:))))

    YanıtlaSil
  7. geçerken uğrayan, umarım beklentilerin gerçekleşir, mutlu olursun. ama şunuda söyliim, var olan durumdada mutlu olmanın yollarını aramaya bak. şartlar bazen sen istesende aleyhine işleyebiliyor. böyle zamanlardada hayata bağlı kalmak için bu şart.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. "ben niyeyse bu gönül işlerinin 20lerden sonra olması gerektiğini düşünüyorum. çocukluğu gençliği daha güzel geçirmek için bu aşk meşk işlerinden uzak durmalı"
    Biseksuel, neden boyle dusunuyorsun? Herkes uzulmez mi gencligimde bunlar yoktu gencligimi yasayamadim diye. Cok garip geldi, biraz açar misin?

    YanıtlaSil
  9. ben kendimce bisex e katiliyorum.cunku eger ozellikle hetero bir iliski dglse yasanan...cok yikici olabilir.aslinda hetero iliskilerde yikicidir ama bu tercihler veya yonelim diyelim ...
    cok daha karmasıktır mlsf.ben o yaslarda hetero iliskiler icindeydim.buna ragmen hayatimi degistiren bi donemdi.ayni zamanda o yaslarda insan kendini taniyor ve anliyor.bir erkle birlikteydim ve mutsuzdum.cekici bulsam bile baska bi se eksikti duygusal anlamda...ve bambaska yikici bi sonla bitmisti o hikaye.yaklasık 3 yıl sora bi kadina asık oldum.yaklasık artı bir yıl sora bir kadinla yakınlastim......
    uzun hikaye ...bence kader mi denir enerji mi denir ne derse densin..herseyin bi nedeni var...
    umarim daha ii zamanlarimiz olur insan olarak bu dunyada bol bol gulebildigim zamanlar istiyorum.
    hala uzebiliyor beni birisi ve buna bozugum bu geceeee,
    bu gece bozuk çalıyor tüm playerlaaar

    YanıtlaSil
  10. nevaeh, geçerken uğrayan özetlemiş aslında. heteroseksüel yada homoseksüel farketmez, o yaşlarda yaşanan ilişkilerin bıraktığı izler eğitim hayatından tut tüm hayatı etkileyebiliyor. 20lerden sonra insan daha farklı oluyor. hem daha doğru açılardan bakarak sevmeyi öğreniyor. bu benim görüşüm tabi.

    o gençliğimde yoktu diye üzülenler çocukluklarındaki yokluğa üzülüyorlardır. bence genç deyince aklıma 20-30 geliyor benim. öncesi çocukluk ve geçiş dönemi.

    YanıtlaSil
  11. şebnem ferahin yeni albumu cikti.
    sanirim 5 yil ara vermis olmali yada 4 te olabilir.yalnız şarkisini dinliyorum tavsiye olunur ama sadece yalnızlara.diger arkadaslara dgl:)

    YanıtlaSil
  12. Gelen hediyeyi söylememişsin:)Bira meraklıyımdırda.Çok özel değilse tabi :S

    YanıtlaSil