3 Mart 2011 Perşembe

üzgün mutluluk sebebim

sevgiliniz bişeye çok üzülse, o kadar üzülseki içinde tutamasa üzüntüsünü, size anlatsa. siz de türlü şebekliklerle ve iyimser cümlelerle onu iyi hissettirmek isteseniz, ama bunu başaramamış olsanız nasıl hissedersiniz. b.ktan değil mi?

evet aynen o durumdayım işte. yakışıklı şuan bişey daha doğrusu bi şeyin kötü sonuçlanması ihtimali yüzünden acı çekiyorken ben bişey yapamıyorum. elim kolum bağlı. keşke şuan yanında olsaydım enazından ama şuan pek mümkün değil.

aslında çok mutluyum onun hayatımdaki varlığından ötürü ama işte onu böyle üzüntülü görmeye dayanamıyorum ben. onu çok seviyorum. bunu ona da dedim dün akşam bikaç kez ve biliyorum o da seviyor beni. bununla yetinmeyi o kadar kanıksadım ki bu akşam bahsettiği kötü ihtimaller beni üzmedi bile. çünkü onun da dediği gibi "mutlu olmak için bi sebebim var artık"

5 yorum:

  1. bi'cim, öyle anlarda sağlam bir kale gibi oturup onunla sessizliği paylaşmanın, onu rutin şeylerin içine çekmenin daha etkili olduğunu düşünüyorum.
    ben üzgünken karşımdakinin de üzüldüğünü bilmek beni üzer, o zaman mutlu rolü yapmak zorundaymışım gibi hissediyorum. Ama onun yerine bunu normal karşılayan ve "heyy üzül istediğin kadar ben buradayım" tarzı bir tavırla karşımda duran biri nasıl desem, ööö sız turklar nesil der:)) cennetlik adam!))

    YanıtlaSil
  2. müzik dinleyin lan el ele, kol kola, göz göze.
    birbirinize dokunun, öpüşün... hala birbirinizin neresine dokunmaktan zevk aldığınızı keşfedemediğinizi söylemeyin.


    canınız sıkkın olduğunuda gece raha uyumak için böyle böyle söylediklerimi yapabilirsiniz...


    aa. bu mesajı adsız olarak mı gönderseydim?
    hatta bir de link yapıştırayım:
    http://xcoach.blogspot.com/2010/09/xcoachla-seksin-farkl-kullanmlar.html
    al. bunu uyguluyosun.

    açtırdın sonunda ağzımı.
    lol
    xoxo

    YanıtlaSil
  3. neyfa, sana tam cevap yazmıştım ki yolladım site yasaklandı yazdı. :( bugün açılmış garip bi şekilde. anlamadım ama.
    bahsettiğin yöntemleri uygulayabilecek bizim turkların dediği cennetlik adamlardan değilim ben. elimden geleni yapmaya çalıştım ama çözümü yine kendi buldu :)

    x-coach, mesaj alındı ve kısmen uygulandı. teşekkürler :) okuduğum en tatlı yazılarından biriydi bu arada:) sen böyle detaylar yaz yaz demenin sebebini şimdi anlıyorum. güzel oluyor insan aklından geçenleri başka bi akıldan geçerken görmek falan :)

    YanıtlaSil
  4. nereye kadar uygulandı?
    detaylar? :D

    YanıtlaSil
  5. (2) ANKARA SINIRSIZ SINIRSIZ SEKS ÖZGÜRCE HERŞEY merhabalar ben poyraz tolga ys 39 boy 170 80 penis 19 kalın damarli vücut atletik kilsiz bembeyaz seks konusunda biraz kendimi tanitayim dünyada encok sevdigim şey am yalamak köpekler gibi saatlerce hiç bıkmadan doymadan offff ve got deliği yalamak saatlerce got deligine dil masajı yapmak bayılıyorum hemde coook kulak memelerini emmek offf göğüs uçlarını emmek bayılıyorum ayak parkmaklarini emmek tek tek bayılıyorum penisi hemen amin içine koymayı sevmiyorum saatlerce doya doya ami yalamadan got deliğini yalamadan köpekler gibi dehşetle penisi asla amin içine koymam agzima bosaltana kadar agzima akitana kadar yalarim yalarim o dölleri içmesine bayılıyorum offff dünyada en güzel şey bir kadının bosaldigi zevk sularını ve dollerini içmek sevhetle damlasını bile yere akitmadan içmek anal sekse bayılıyorum amin içinde yarragimin saatlerce kalmasına bayılıyorum offff masaj yapmasını ve saatlerce oksamasina bayılıyorum seksde aceleciligi sevmiyorum penisi al hemen içine koy sevmiyorum saatlerce amini oksamadan göğüslerini oksamadan saatlerce amini yalamadan got deliğini yalamadan ayak parkmaklarini yalamadan kulak memelerini yalamadan emmeden asla penisi koymam asla ve önce agzima akitmadan agzima bosalmadan penisi asla sokmam önce agzima bosalacaksin sonra penisimi ister amina sokayım ister gotune sokayım ister ağzına saatlerce cook geç bosaliyorum 1 saate anca ve zor bosaliyorum bosalirken bagiriyorum ılık ılık sütlaç rengindeki sıvı dolumu of of ve boşaldiktan sonra 20 dakika kahve molasından sonra tekrar sekse adranaliye devam sabaha kadar devam yine am yalamaya got deliğini yalamaya devam köpekler gibi itler gibi köleler gibi yalamaya büyük bir zevk ile istah ile devam offf yalatin o güzel amciklarinizi doya doya doya fantazilere bayılırım domaltarak kucağıma otutturarak bacaklarıni omzuma alarak duvara dayıyarak offff köpekler gibi dehşetle sikmeye bayılıyorum bir amindan bir gotunden sikmeye bayılıyorum domaltim sacini ceke ceke kalcalarina vura vura tokatliya tokatliya sikmeye bayılıyorum saatlerce bosalmadan ve encokta amini got deliğini göğüs uçlarını cukalata veya bal sürerek yalamaya bayılıyorum offfff 69 pozisyonuna bayılıyorum bacağın arasında yalamaya bayılıyorum agzima oturup yalatan kadınlara bayılıyorum offf agzima akitan boşalan işeyen kadınlara bayılıyorum offff seksin herseyini seviyorum ya ben herseyini gurup sekse teke tek sekse lezbiyen sekse aile içi sekse bayılıyorum bir kadını tost yapmaya bayılıyorum yarragin biri önde biri arkada offf bayılıyorum anne kızın aynı anda amini köpekler gibi dehşetle yalamaya bayılıyorum iki buseksuel kadının aynı anda amini yalamaya bayılıyorum lezbiyen ilişkilerde kadın kadını sikerken bende onlara eşlik ederek köpekler gibi bana yalatmalarina bayılıyorum Evet sekde köle olmaya bayılıyorum bana herşeyi yaptirmalarina bayılıyorum çünkü aslalarim yoktur yoktur herşeye varım seksde herşeye aklına gelen veya gelmeyen herseyi seviyorum ya ben arabada seks evde seks ormanda seks tuvalette seks heryerde sekse bayılıyorum enest seksi sevenlere bayılıyorum coook doyumsuzum cook off evet ya aklıma gelen şimdilik bukadar am yalatmak got deliğini yalatmak bana yalata yalata yalata yalata yalata agzima boşalmak agzima akıtmak agzima işemek isteyen azgın bayanları seviyorum ankarali evli çiftler evli bayanlar dul bakire bayanlar lezbiyenler hadi bekliyorum ateşli dakikalara kocasıyla aynı anda sikilmek isteyen evli çiftler hadi bekliyorum heyacanli saatlere kesinlikle hamile kalmak isteyen bayanlar  gece  kocası yanında  olmayan  bayanlar  ara  gelirim MEZARA KADAR SIRDASLIK GÜVEN  MEDENİYET SAYGI  COOOOOK  COOOK  ÖNEMLİ KESİNLİKLE  WATSAP VİBER LİNE BİP IMO VAR ANKARA HARİCİ ARAMAYIN LÜTFEN  0541 504 39 29 TEKRAR  0541 504 39 29

    YanıtlaSil