8 Mayıs 2011 Pazar

anneler günü kutlu olsun


evdeyim, bursa'da annemlerde.

dün yolcu ettim yakışıklıyı. ona belli etmemeye çalıştım ama ben orada kötü oldum biraz. evde duramadım o yüzden, bikaç şeyimi alıp çıktım hemen yola. hem anneler gününde mutlaka geliyorum eve zaten. bu sefer anneme, ilk aşkıma, meleğime daha sıkı sarıldım. o belki anlamadı içimde hissettiğim acıyı. sadece özlediğim için öyle uzun uzun sarıldım sanmıştım.

ama ailemle olmak gerçekten iyi geldi. çünkü dün akşam bikaç saat daha evde kalsam kesin bi yığın negatif fikir dolaşacaktı kafamda. şimdi iyiyim, güzel bi kahvaltı sonrası kutladık annemin anneler gününü kardeşlerimle. babam da kutladı herzamanki gibi :)

ortam iyi ama geç olmadan dönmem lazım. yakışıklının annesinin de anneler gününü kutlamalıyım. zaten oğlu yok diye biraz içlenmiş bile olabilir. beni görmek iyi gelebilir kadına, ee bana da bonus olur :) zaten şakasını yaptık yakışıklı ile bi ara. artık onun anneme "anne" demesi gerektiğini söyledim, tabi ben de onun annesine :)) şaka tabi, ama öyle bir dünyada yaşıyor olmak güzel olurdu yine de.

neyse, gerçeklere dönelim biz.
"anne" sıfatını hakeden tüüüüm anneler günü kutlu olsun, bugünleri ve bundan sonraki günleri güzel geçsin.
"anne" sıfatını hakeden dedim çünkü bu arada çok fazla çocuğunu ortalığa bırakan, öldürüp çöpe atan haberleri okuyorum da her çocuk doğuran kadına anne diyesim gelmedi bi an.

foto= flickr, dazzzlings

5 yorum:

  1. aaa.
    oğlu yoksa damadı var ayol.


    senin de anneler günün kutlu olsun. :P

    YanıtlaSil
  2. anne....annelerimiz kutsal varlıklar, onları üzmeye kimin ne hakkı var söyler misin?!
    ne SÖYLEMEK istediğimi anladığını umud ediyorum...!!!!!!!

    YanıtlaSil
  3. bir erkekle yaşadığı aşkın kapkara bir günahtan ibaret olduğunu mu?

    YanıtlaSil
  4. x-coach, sağol annem :) evet damadı var dedim ben de. mutlu oldu o da beni görünce :)

    gülçiçek, haklısın anneleri üzmemek lazım. söylediklerini anladım. o yüzden susuyorum, taşıdığım ağır hisleri ve mutluluğumu gizliyorum onlardan.

    YanıtlaSil
  5. ben buraya bir yorum yazmıştım. sanırım gitti...

    YanıtlaSil