21 Mayıs 2011 Cumartesi

kavuşmak

yakışıklının yokluğunda hastalandım. annem yanımda değildi, sevgilim uzaktaydı. yani hastayken olabilecek en iğrenç durumdaydım, yalnızdım. izin aldım ben de dinleneyim diye. sağolsun dostlarım, beni hiç yalnız bırakmadılar. sadece facebook'a hastayım yazmam yetti ikisinin kapımda bitmeleri için. kendimi çok özel hissettim ayağıma kadar sıcacık çorba gelince.

tabii bunlar olurken yakışıklıya belli etmemeye çalıştım durumu telaş etmesin diye. üstelik sanal ilişkinin sınırlarını bile zorladım o hasta halimle. :) böylece yıllar sonra sanal seks denen şeyi yapmış oldum. :) inkar edemem, eğlenceliydi.

bugün ayaklandım yavaştan. iyi hissetmek için dışarı attım kendimi biraz. iki gündür çıkmamıştım zaten. birazdan da havaalanına geçicem, beklenen insan geliyor çünkü. öylesine heyecanlıyım ki anlatamam. sanki ilk defa görecekmişim gibiyim. çünkü onun yokluğunda onu düşündüğümden de fazla sevdiğimi anladım. özlemek hissinin tavanına vurdum. işte bu halimle sarılacağım ona yüzlerce insanın ve iş arkadaşlarının ortasında. kim ne derse ne düşünürse umurumda değil.

6 yorum:

  1. hadi gözün aydın; benim yerime de öp yakışıklıyı :P

    YanıtlaSil
  2. Can çektirmesen olmaz abi :D Allah daim etsin , ayırmasın inşallah.

    YanıtlaSil
  3. üstüme iyilik sağlık.
    sen iyice yoldan çıktın!
    :P
    hiç bilmem ben sanal seks filan... :P

    YanıtlaSil
  4. karakedi, tamam öperim ben yerine. sen öpme de :)

    silencedude, çooook teşekkür ederim :)

    x-coach, hmmm, sana öğreteyim ben bi ara :) hahaha

    YanıtlaSil
  5. nasıl da kıskancızzzzzzzzzzzz. karakediden kıskandı şimdi de :P
    karakedi'yi ben öpücem.
    çünkü özledim onu.
    :P
    msn var sende, ekle.



    :P

    YanıtlaSil
  6. x-coach, eh biraz öyleyiz. sen öp karakediyi, ye bitir :p

    YanıtlaSil