14 Mayıs 2011 Cumartesi

sanal ilişki


blogger sapıttı yine. bi ara özlemek ağır geldi diye bloga yazayım da rahatlayayım istedim ama hata verdi giremedim. sanırım blogger geri bi zamana almış siteyi. o yüzden son bikaç yorum da silinmiş.

neyse ki şuanda iyiyim. öyle onu özlemekten nefes alamayacak bi durumum da yok. zaten dün akşam iki arkadaşım gelmişti, epey eğlendim. bugün de ben davetliyim bi arkadaşıma. biraz böyle kalabalık içine karışayım istiyorum bu hafta. zaman daha kolay ve hızlı geçiyor öyle.

gerçi onun internet imkanı var ve laptopı yanında diye kameradan görüşebiliyoruz. ama çok zor oluyor görüp de dokunamamak. :) yada dokunmaktan fazlasını yapamamak :) yine de şükrediyorum onu sanal da olsa görebildiğim için.

çıkıcam zaten iki saate. duş, kahvaltı derken geçer zaman.

herkese güzel bi haftasonu diliyorum şimdiden
sevdiklerinizle doya doya güzel bi haftasonu

foto=virtualddi.com

2 yorum: