1 Mayıs 2011 Pazar

siyasi konular


siyasi konuları konuşmaktan ve konuşturulmaktan nefret ediyorum. biri diğerlerinden çok fazla şeyler sunarmış gibi ve tamamı dürüst adamlardan oluşuyormuş gibi bir partiyi ölümüne savundukları zaman geriliyorum resmen. 

tabii ki ben dahil herkesin bi dünya görüşü ve buna paralel bi siyasi görüşü vardır. ama bu konuda bağnaz olmak, değişime kapalı olmak ve kendine yakın partinin dışındaki partilerin yaptıklarını gözü kapalı kötülemek bana komik geliyor.

yakışıklıyla siyasi konulara hiç girmemiştik. dün akşam haber izlerken öyle konu konuyu açtı ve istemeden girdik konulara. bazı şeyleri anlayamayadığını söyleyerek başladı sözlerine. bi an cümlelerinden çağdaş faşizanlık mı yapacak diye korktum ama sonradan ben bişey demeden empatik bişeyler söyledi. bir ohh çektim. bana fikrimi sordu arada, kendisi gibi düşündüğümü söyledim. gülümsedi. belli etmedim benim için önemli bişeymiş gibi anlamasın istedim ama aslında bu konuda da paralel düşünmek çok mutlu etti beni. faşist yada yobaz yada kendini diğer insanlardan üstün gören biriyle olmak bana çok ağır gelirdi açıkçası. zaten öyle biri siyasi konulara girmeden de kimliğini belli eder ve beni irite ederdi. 

böyle bi detay yaşandı dün, paylaşayım istedim.

3 yorum:

  1. anla yani kimse siyaset konuşmak istemiyor! millet yorum yapmaya bile gerek duymamış :)

    YanıtlaSil
  2. çünkü bizim merak ettiğimiz detaylar siyaset değil ...

    neyse.
    hıh.

    YanıtlaSil
  3. karakedi, ben de sevmem siyaset konuşmayı zaten. hem yorum beklentisi ile yazılmamıştı ;)

    x-coach, internet yasaklanma sürecini hızlandırabilir benim vereceğim detaylar :)

    YanıtlaSil