3 Eylül 2009 Perşembe

aziz istanbul

çok yoğun bir hafta yine benim için. dün akşam yabancı misafirlerimiz vardı. onlara rehberlik etmek bana düştü. gece otelde yataklarına yatırana kadar adamlarla beraberdim. :)
akşam yemeği sonrası kısa bi istanbul turu attırdım. hepsi hayran kaldılar boğaz manzarasına, istiklal caddesine ve sultanahmet'teki ramazan coşkusuna. ama bizim millet bi garip hakkaten. böyle yabancı sarı marı birilerini gördüler mi uzaylı görmüş gibi bakıyorlar ya, o an çıldırıyorum.

adamlar bi de bana böyle bi şehirde yaşadığım için şanslı olduğumu söylediler. hani ben bazen dayanamıyorum desem de, güzel bir şehir şu istanbul. hakkaten dünyadaki en güzel şehirlerden. tamam insan profili, yapılanması biraz garip ama işte bunlara rağmen hala güzel ve çekici. kötü anılarıma rağmen güzel.

10 yorum:

  1. insanımızda doğal davranma yetisi yokki abisi, n'apsınlar.
    Avrupa'lılar onlar için evet. Uzaylı.
    Görmedikleri bir kavim. Aşırı sarı, mavi gözler....
    not:Avrupalı sevgilim olsun :(

    YanıtlaSil
  2. :)
    olsun ama umarım benim sevgili diyemesemde hoşlandığım o avrupalı adam gibi olsun. gerçekten sevmeden sevişmeyen bir agnostik mesela. tüm hayatını senin isteyeceğim bir ülke ve memlekette şekillendirmeye hazır, iki dudağının arasından çıkacak "evet"i bekleyen biri mesela.

    YanıtlaSil
  3. ada laptopumun şarjını yedi yaa(((bilgisayarımı açamıyorum 2 gündür çok mutsuzum!!!!yazına çok g
    üldüm ali şimdi anladım insanların bana neden öle baktığını bende sarı saçlı ve mavi gözlüyüm:))demekki ondanmış ehehehee....

    YanıtlaSil
  4. yeni şarj alana kadar sık sık giremicem.hakkımda çok yazmayın azcık özleyin beni.bu arada ada'yla küstüm :)))

    YanıtlaSil
  5. bu arada eşim ankarada okurken ben istanbuldayım tabe o zamanlar bana hep İSTANBUL'DA BİR GÜZEL İSTANBUL KADAR GÜZEL derdi:))yani istanbul cidden çok güsel bir şehir,

    YanıtlaSil
  6. tamam sen gelene kadar bekleriz de anlamadığım ada şarjı nasıl yedi, ada pille mi çalışıyordu :)

    ya bi de sen mimarken gidip niye öğrenci adamla evlendin :) üstelik başka bi şehirden. (diyene bak, ben de senle aynı durumdayım minik, mesafelerin mağduru :((( )

    YanıtlaSil
  7. :))))
    çocuğun yaramaz olunca şarjıda yer evide başına yıkar:))
    yok öğrenci değil eşim mastır yapıodu ankarada odtü'de canım.o zamanlar yani ayrıydık benimde beklediğim ankaradandı.o yüzden pek sevmem ankarayı.şarjı yarın götürcem servise yapılmazsa yeni alıcam mecburen olmuo pc'siz.

    YanıtlaSil
  8. :)
    tamir edilir ya
    benimde öyle bi sorun olmuştu adam gittim önümde yaptı verdi.

    ankara'ya bi kinim yok. beklemekte güzel bazen

    YanıtlaSil
  9. yeni şarj aldım 200 dolarcık:(((

    YanıtlaSil
  10. iyi hadi hayırlı olsun. yeni bilgisayar almaktan iyidir.

    YanıtlaSil