22 Eylül 2009 Salı

iki bayram arası

yorgunluktan geberiyorum. demin girdim eve. bavulda eksikler varmış yolda aklıma gelen. onları tamamlayacağım, bi saate kadarda ahmet terminalde olacak. gidip onu alıp eve hiç uğramadan havaalanına geçeceğiz. yoldaymış o da. bolu'da molada kıçı donarken aradı, titreye titreye konuştu salak adam :)

bende zaten sersem gibiyim. hani duvara çarpmış gibi. uykusuzluktan değil, başka bişi. neyse, onu görünce hepsi geçecek biliyorum. şimdi 2. bayram için hazırlanma vakti. bi de bayrama çıkarken salonu toparlamayı unutmuşum. onu falanda düzelteyim. inler cinler düzensiz çocukmuş demesinler.

hadi ben kaçtım. herkese iyi geceler ve sevgiler..

foto=images.com, ablestock

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. İyi bayramlar o zaman yeniden yeniden:) Ahmet'e de selamlar...

    YanıtlaSil
  3. Tekrardan iyi bayramlar ve Ahmetle sana ayrıca iyi tatiller de biseksüel :)

    YanıtlaSil