14 Eylül 2009 Pazartesi

hayatım roman :)

bugünlerde bolca kitap okumaya başladım. daha az tv ve film izliyorum. kitapçıya uğradığımda merak edip aldığım ama okumadığım evde birikmiş tüm kitapları bitirmeye karar verdim. ben böyle bikaç ay daha kitap okursam, bi kitapta ben yazacak kadar dolacağım gibi geliyor. aslında sonunu henüz bilmediğim ve sonu olmasın istediğim hikayemizi yazmak geçiyor bazen aklımdan. geçendede biri bana hayatını senaryo yap, ferhan özpetek'e yolla film yapsın dedi. bu söz beni çok onore etti ama bir o kadar da güldürdü çünkü ben özel de olsa çokca yaşanan bir ilişkinin içinde olduğumu düşünüyorum. daha önce internetten yazıştığım adamlar içinde 14 yıl birlikteliği olan kişiler vardı. hatta uzun yıllar yazıştığım ve bi yurtdışı seyahatimdede tanışma fırsatı bulduğum birbirini köpekler gibi seven evli yabancı eşcinsel bir çift vardı. ama niyeyse ben asla kendimi bi ilişki içinde göremezdim. halada "bi rüyamı lan bu" dediğim oluyor. :)

eminim herkesin hayatı bir kitaba, bir filme konu olacak kadar farklı ve renklidir. bu yüzden önce diğer insanların hikayelerini okumak ve dinlemek istiyorum. sonra belki, çok sonra bu anıları derlerim.

foto=flickr, julscela

1 yorum:

  1. bir tanesi yakında raflardaki yerini alacak gibi duruyo :)
    T.G dediğim şey üzerinde çalıştığım kitabımdı :)

    YanıtlaSil