26 Mart 2011 Cumartesi

morartan sevgi

geçen gün atıştık biraz. yine saçma bi konudan tartışıyoruz yolda yürürken :) en büyük hobilerimizden biri birbirimizi ufak ufak kızdırmak zaten. işte öyle konuşurken bi ara tuttu kolumdan, sıkıca bi sıktı. resmen koparacak gibi oldu kolumu. ama farketmedi ne yaptığını, şaka sandı. oysa benim bağırasım geldi, gözüm doldu acıdan :)

sinirlendim, suratım düştü direkt. ama hala yanyana yürüyoruz. kalabalık üstelik. arabalar trafikten ötürü yavaş geçiyorlar yanımızdan. o an onun kolundan tutup aynı şekilde sıkasım geldi içimden, tam uzandım kolunu tuttum çektim kendime. sonra sarıldım yan şekilde ve öptüm yanağından sıkıca. suratı şaşkın şebek oldu. o an acımı unuttum tabii.

şimdi kolumdaki morluğa bakarken aklıma geldi de olay, paylaşmak istedim.

photo=xcoach sağolsun

6 yorum:

  1. bu bilgiler ışığında daha fazla yakışıklının avukatlığını yapamayacağım, aile içi şiddete son!...
    e tabii oğlanı o kadar nutella ile beslersen kudurur ;)

    YanıtlaSil
  2. karakedi, sevindim :) nutella dışında da bi yığınak var evde. fındık ezmesinden marmelata :)
    şiddet bazen iyi olabiliyor. o ufak morluğu 50 kere başına kaktım, 100 kere de öptürmüşümdür :) çektiği vicdan azabı da cabası :P saçma belki ama sanırım biz böyle mutluyuz :)

    YanıtlaSil
  3. aman. bende boynunu falan morarttı sandım. gömlek giyince kapanmayacak bir yer filansa o zaman şamataya bak sen! diyecektim :D

    YanıtlaSil
  4. x-coach, boyun mu. feci olur. ama şuanki bile yaz olsa feci. zaten spor yaparken farkettim ben de. başka farkedenler olmuşsa ne düşünmüşlerdir bilmiyorum.

    serhat, çok üzüldü. bi daha böyle bişey yapmaz sanırım :) umarım :))

    YanıtlaSil
  5. haha benimde kol mor hem de 4 aydır (şaka gibi ama geçmedi izi). Benimki; kocaya karşı gelmenin sonu diyor :)

    YanıtlaSil