28 Mart 2011 Pazartesi

sevgi neydi?

bu pazar güne yine geç başladık. cumartesi geceyi film tv izleyerek uzatınca bereketi kaçıyor pazarın. geç kahvaltıdan sonra tvde dolanırken "selvi boylum al yazmalım"a denk geldik. zaplayamadık, izledik birlikte :) filmden sonra da işimiz vardı çıktık evden. ben geç geldim eve, neti açtım. bi baktım yakışıklıdan mail. muhtemelen filmde geçen "sevgi neydi" sorusunda kalmış aklı ve aşağıdaki şiir tadındaki sözleri yazmış bana. şimdi okurken gözlerim doldu diyeceğim, "sen de ne sulugözsün" diyebilirsiniz diye demiyorum.

ama okuyunca siz de bana hak vereceksiniz.
Sevgi neydi?

Sevgi gülümsemendi.
Sevgi bakışlarındı.
Sevgi elimi tutuşundu.
Sevgi bana dokunuşundu.

Sevgi seni özlemekti.
Sevgi özlemekten gözleri yaşarmaktı.
Sevgi sen giderken arkandan ağlamaktı.

Sevgi seni düşününce mutluluktan içinin yanmasıydı.
Sevgi seni görünce kalbinin atmasıydı.
Sevgi yaşadığını hissetmekti.

Sevgi, sen; sevgi, ben; sevgi 'biz'di.

4 yorum:

  1. ali abim şiiri çok beğendim yahu :D bak güzel yazmış.:D kolunu morartmış ama çok güzelde gönül almış :D

    sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
  2. aşk işte ayol :P <3. :D

    YanıtlaSil
  3. serhat, :) evet benim için de çok özel oldu. sana da sevgiler

    x-coach, varsa bu hislerin daha güzeli senin olsun.

    YanıtlaSil
  4. olmaz mıııı.
    aaaah ah.
    lol.

    YanıtlaSil