29 Mart 2011 Salı

çocuklar gibi

yok bu adam beni zil zurna aşık etmeye kararlı. hem de hayatımda hiç olmadığım bi şekilde.

geçen gün haftasonu bendeyken tşörtünü giymiştim üzerime. eve götürmüş, kokum sinmiş diye yıkatmamış da. dün onu koklayıp uyuduğunu söyledi.

öğleden mesaj attı akşam buluşalım diye. aslında yorgundum eve gelip yatacaktım ama üzülebilir diye buluştuk dışarıda. konuştuk bakıştık dokunduk gizli gizli :) tam eve geldim yatayım derken bi mail geldi. yakışıklı eve gidince o bahsi geçen ben kokan tşörtü oyuncak fokuna giydirip fotosunu çekmiş, bugün ona sarılacakmış :) garibim fok da kıymete bindi bu sayede.

hahahah, iyice çocuklaştık biz. yakında parka gidip salıncaklara bineriz gibi geliyor. x-coach ve gencbiranne de gelip bizi sallarlar artık.
hmmmm, komik ama güzel bişey yine de bu resim. birisi için saçmalamak ya da hislerini normalde hiç yapamayacağı şekillerde ifade etmek. 

off ben çok pis seviyorum. çok hem de.

16 yorum:

  1. bu, literatürde "açık ilişki" diye geçiyor biliyosun değil mi?:) sen yine de ipi fazla gevşetme; bugün foka sarılana yarın ... az çok mizah anlayışına güvenerekten bunları diyorum :D... sitene bir mavi boncuk as bişey yap,

    fok mu? koca adam da fokun ne işi var ayol? barbie mi vermem ama ken'i paylaşabilirmişim meğersem... ilahi ;)

    YanıtlaSil
  2. allahım kazık kadar adamların yaptıklarına bak :))

    YanıtlaSil
  3. hahahaha :D aklıma bir anım geldi üniversitedeyken bir arkadaşım sevgilisinin tşörtünü yastığa geçirmişti tabii yastıkta bilindik yastıklardan değil onuda kendisi tisörte uygun dikmişti kolları olan harbi harbi sarılabilecek yastıklardan :D güzel bişey yaw. değerli oluyor her anınız bu çok güzel bir şey.

    fok ta çok sevimliymiş yahuu :D

    sevgilerle...

    YanıtlaSil
  4. bu arada yakışıklının saati benim saatimle aynı :D

    YanıtlaSil
  5. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayyyyy. saatine bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! :P

    YanıtlaSil
  6. ahaha neye dikkat etmisler ya , ama benimde foktan sonra saat dikkatimi cekti :D
    bide cok seker bu yasadiklarin yaa ^_^

    YanıtlaSil
  7. haha coach inan benimde dikkatimi ilk saat çekti sonra o yoğun kıllar:))

    bide meraktayım bi erkek tişörtü ne kadar süre güzel kokabilir ki??
    bak şimdi sinirlendim sabah sabah.benim koca bana hiç böle şirinlikler yapmadı.ali defol :))

    YanıtlaSil
  8. ahahahaah. kıskandııııııııııııııııı :P



    bi de dağılın be! o saat benim olcak! :D

    YanıtlaSil
  9. çok geç x-coach bende var :D :D

    YanıtlaSil
  10. bu arada, sevgilisi biseksüel'e foka benzziyosun mu demek istemiş?

    YanıtlaSil
  11. bunun başparmak yapısı senle aynı:)

    YanıtlaSil
  12. oyyy fok çok tatlı yaf...

    YanıtlaSil
  13. karakedi, açık ilişki mi :) fokla oluyorsa öyle olalım madem :)

    cipim, kazık kadar ama arada çocuk olmak isteyen iki adam diyelim o zaman

    serhat, onlarınki daha iyiymiş. ama yakışıklı öyle bişey yapsa annesi ne derdi düşünmek bile istemem :) saate gelince ilginç saatlerinizin aynı olması

    YanıtlaSil
  14. x-coach, saatini ben de beğeniyorum. hoş ona söylememiş olsam da :) daha güzeli senin olsun ama bu değil. hıhhh
    bi de fok değil de beni ebatlarımdan ötürü başka hayvanlara benzettiği oluyor. bi başka yazıda yazarım artık

    ozge, tüm algıların saate kıllara olması ilginc geldi :) son cümle için teşekkürler, evet öyle çok şeker anlar

    gencbiranne, önyargılı olma. pek terlemeyen biriysem tenim kokabilir mesela :) tamam defoldum :)

    neyfa, evet bi tek başparmaklarımız aynı :) fok da çok tatlı bence :) o da öyle :) off özledim bak şimdi yazarken

    YanıtlaSil
  15. saat koleksiyonu yapan biriyim ondan :D

    YanıtlaSil
  16. serhat, saatlerin fotolarını görmek isteriz :)

    YanıtlaSil