17 Mart 2011 Perşembe

sadece mutluluk

hayatımın en güzel akşamlarından biriydi.

dün yakışıklının kariyeri için güzel bi gündü. terfisi ile ilgili yazı eline ulaştı. aslında bekliyordu ama hani herşey netleşince o da net bi şekilde mutlu oldu ve bunu ilk benle paylaştı. tabii ani olunca herşey ben dünkü programımı iptal edememiştim. bugün için görüşürüz yemek yeriz diye sözleştim ama biraz daha sürpriz katmak istedim olaya. en sevdiği iki dostuyla facebook üzerinden yazışmaya çalıştım. cevap gelmeyince. birinin işyerini aradım ve kafamdakini anlattım. çok sevindi ve planı kurguladık. hatta ailesi de plana müdahil oldu. ben buluşmamız sonrası bi sebeple eve geçeceğimi söyledim. bozuldu, kısa görüşüp ayrılacak olmamıza. ee bi de ben gerdim azıcık. itiraf ediim, onu sinirlendirmek çok hoşuma gidiyor. neyseki siniri bikaç dakikalık, ben elini tutana kadar.

o gergin halde evine bırakırken, "bende mi uğrasam, unutmuşlardır yüzümü" falan dedim önce. "gel gel" diye fikrimi destekledi. sonra blöf olsun diye "yok yok ben heyecanlanıyorum" falan gibi şeyler dedim, tabii yedi blöfümü ve ısrarla çağırdı. kapıya çıktığımda bile "ben gidiyim en iyisi yaa" diye rolümün sınırlarını zorladım :) kapıyı çaldı en yakın iki dostu ailesi pastayla bekliyorlardı :) o anki şaşkın suratını "güzel anlar" arşivime koymak isterdim. çok güzeldi akşamın başı ortası sonu. gözleri doldu bi ara hatta. hatta ben de duygulandım onun ve ailesinin mutluluğunu izlerken. "iyi ki sevmişim seni" dedim içimden. salonun ortasına gidip sarılmamak için tuttum kendimi iki saat.

şimdi bile yüzüm gülüyor o anları hatırladıkça. umarım daha güzel günlerimiz akşamlarımız anlarımız olur hep.

herkese bol bol sevgiler ve çok çok mutluluklar

3 yorum:

  1. bence çokbelli ediyorsunuz durumunuzu.yakında pirelenir herkes.

    YanıtlaSil
  2. cipim, öyle mi diyosun. bazen o kadar mutlu oluyorum ki, kim ne diyecek korkularım bile gidiyor.

    YanıtlaSil
  3. kim ne derse desin.
    lol.
    sizi gibi kariyer delisi çift :)))

    YanıtlaSil