19 Eylül 2010 Pazar

izmirli.......

aslında cumartesi sabahtan yazacaktım ama aradan iki gün geçtiği iyi oldu. hem bu haftasonu birlikte çok vakitgeçirdik, daha fazla tanıma imkanım oldu.

izmirli, tipik bi izmirli aslında. hayat dolu, öyle herşeyi dert etmeyen gerçekten güzel bi kız. ayrıca göründüğünden daha zeki ve akıllı. detayları iyi yakalıyor ama benim gibi içinde boğulma sorunu da yok gibi gördüğüm kadarıyla. hani yaşı küçük diye küçümsemiştim başlarda ama benim tanıdığım biçok 30unda kızdan daha mantıklı hareket ediyor. bunu yaparken de kuralların esiri olmuyor, suratı sevimsiz birine dönüşmüyor. nerdeyse hep gülümsüyor, en sevdiğim tarafı bu sanırım. ben de gülümserim çoğunlukla zaten.

benden 9 yaş küçük. nerdeyse farklı bi jenerasyon. farklı çizgi filmlerle büyümüş, hayal gücü biraz daha farklı. ama sinema ve kitap zevklerimiz yakın birbirine. müzik zevklerimizde kısmen kesişiyor. o benden fazla olarak türk pop dinliyor bolca :)) ama oturup klasik müzik de dinlenilecek biri. "aaa bu neymiş" demez.

annesini pek sevmedim, iki kere karşılaştık ve bakışlarından konuşmalarından kötü hisse kapıldım. belkide yanlış düşünüyorumdur. babasını da görmedim henüz. zaten ailesinden yada böyle mahrem olacak özelinden bahsetmiyor pek. daha çok arkadaşlarından bahsediyor. acaip seviyor arkadaşlarını. onlarla biraraya gelmeye bayılıyor ama sanırım bu ara arkadaşlarından alıkoyuyorum biraz :)) şikayetçi değil gibi şimdilik, ilerde ne düşünür bilemem.

bi de benim için çok önemli bi hareketi var. aramızda olan şeyin ne olduğunu sorgulamıyor hiç. "ya beni seviyor musun? benimle ciddi bişey düşünüyor musun?" gibi saçma sorularla beni korkutup kendinden kaçırtmıyor. mühendisle bitme sebebi buydu aslında. daha önceki bikaç denememde bundan bitmişti. ikinci haftada evlilik baskısı hissettiren kızlar yüzünden. şükür bu kız öyle değil. şimdilik :))

iki gündür sabahtan akşama birlikteyiz. dün başbaşa idik, bugün bizim işten samimi arkadaşlarla brunch için buluşmuştuk, onu da götürdüm. uzun süredir yanımda kimseyi görmediklerinden şaşırdı bikaçı. benim bişey yapmama gerek kalmadan kız ortama alıştı hemen. yemekten sonra tavla, satranç, dart falan oynadık. bi ara bizimki ile diğer kızlar kadın muhabbetine bile dalmışlardı. hoşuma gitti mesela o görüntü.

şimdilik herşey güzel arkadaşlığımızda. o zaten işe başlayacak yakında, yeni bir sürece girecek. ben de bu süreçte yanında olacağım her konuda. bunun dışında ne onun ne benim üzerinde baskı oluşturmadan, hiçbişeye kendimizi zorlamadan ve içimizde oluşacak hiçbişeyi frenlemeden zamanın tadını yaşamak istiyorum..

15 yorum:

  1. birincisi resimdeki kızın pantolonuna bayıldım...
    ikincisi yok çünkü sana dicek bişi bulamıyorum:))

    YanıtlaSil
  2. Şems mi İzmirli mi diye düşünmüyorsun...Ben olsam depresyona girerdim heralde...Seçim yapmaya zorlardım kendimi......

    YanıtlaSil
  3. bana bak baysekşıl; frakımı hazırlıyorum. Ama yeni ayakkabılar almam gerekecek.
    ok. alışverişe çıkıyorum.
    by.


    xoxo :P

    YanıtlaSil
  4. Bööle içimde kelebekler falan uçuştu.E biraz da kıskandım sanırım.Acaba beni de bööle anlatan bi erkek falan...

    İyi olacak eminim!;)

    YanıtlaSil
  5. ay sen 9 yasi mi sorun yaptin, kafan patlasin demek istiyorum :D

    bloglarini okurken, senin yuz ifadeni dusunmeye calisiyorum hep. ve bu yazida kesinlikle gulumsuyordun, seni boyle gormek(!) guzel :)

    YanıtlaSil
  6. hey, güzel görünüyor her şey! anlattığın gibi bir kız ise gerçekten hoş özellikler;)

    YanıtlaSil
  7. gencbiranne, resimdeki kızın pantolonundan çok kendisine bayılıyorum. esmer ve yüz hatları keskin, saçları uzun ve dalgalı kadınlara ilgisiz kalamıyorum. penelope cruz da bunlardan biri.

    insan, ben o seçimi yapmaya gerek kalmadan şems'in benim için doğru insan olmayacağını anladım. iyi olması ikimizin arasında iyi şeyler olması demek değilmiş meğer. umarım mutlu olur benden uzakta.

    coach, hemen geç dalganı. yav hoşlanıyorum henüz, bişey yok fraklık. sen hazırlan yinede seni evlendiririz hazırken :))

    noneless, seni azçok tanıyorum. sen kelimelere sığmayacak incelikte bi ruh taşıyorsun. fiziksel tarafını bilmiyorum ama ruhundan yansıyanlar yetiyordur seni özel kılmaya.

    ozge, evet dün çok güldüm yazarken, kızın halleri gelip gitti gözümün önüne sırıttım durmadan.

    neyfa, evet kız düzgün hoş biri. ama ben yine bi salaklık ederim korkusu sarmaya başladı hafiften.

    YanıtlaSil
  8. şöyle söyleyeyim kadınlara karşı erkeklere oranla daha şekilcisin... Demek istediğim hey! biz de tuvalete gideriz, melek falan yok! Kendine tanıdığın bu salaklık etme lüksünü karşıya da tanıdığın anda bummmm! sorunun çözülür...
    salaklık et, korkma, birlikte saçmalayabilmek en büyük lüks, hele bu zamanda... bu arada kız merak etme, tavırlarından anladığım kadarı ile süreç sürdürme vs hakkında gayet cin fikir) Anasının bakışı da şekerim, bana bak gül gibi kızım var hele bir bir şey yap yakarım uyarısı:)ciddiye alınacak bi durum değil, biraz büyükçe olduğun için seni "avcı kurt" sanabilir annecik.. kız özellikle tek çocuksa bu durum olur, ya da tek kızsa, bilemedim...
    kısacası efem kıza selam, saçmalamaya devam;)

    YanıtlaSil
  9. neyfa, tabiki melek yok. benim korkum insanları üzmek yada üzülmek. ama bu oluyor. belki buna ragmen devam edebilmek mesele. bu arada doğru tesbit, kız evin tek çocuğu değil ama tek kızı. ama bende avcı kurt değilim :)

    YanıtlaSil
  10. bu arada,
    kız 35 desek; baysekşıl'la da aralarında 9 yaş varmış.
    o zaman 35+9: 44

    olum taşsın sen o zaman?? en güzel zamanlarındasın. boşveeer. 70e kadar yolu var bu işin :))))

    YanıtlaSil
  11. Ali!
    Sen gerçekten mutluluğu hak ediyorsun!Nezaketin için çok teşekkür ederim!İnan çok onore oldum.

    Sevgiyle,

    YanıtlaSil
  12. bi, meleği "kutsal" bağlamında kullandım... Kadınlarda kutsallaştırma, ulaşamadığın ya da ulaşılamadığın bir nokta yaratma huyun olduğunu düşünüyorum, ondan demiştim... neyse bu konuda yorum bitmez, iyisini temenni ederim..

    YanıtlaSil
  13. coach, ee yuh. kız 23ünde. ben hala taşmıyım gözünde :))

    noneless, içimden geçeni söyledim. yani senin yaptığın gibi. içimi döktüm.

    neyfa, kadınlarla ilgili annemden kalma bişeyler var sanırım bilinçaltımda. evet, nedense onlara karşı hem daha temkinliyim ve daha önemserim kadınlarla ilişkilerimi. erkeklerle daha rahatım. benim gibi adamın nesini kutsallaştırıcam :)

    YanıtlaSil
  14. E 23 olsun ne olacak?İtiraf etmek gerekirse,23-25 yaş tayfasının ideal sevgili,eş,partner ne dersen artık ideali 30-35;)
    Öyle yani...

    YanıtlaSil
  15. puhaha bence de, çok doğru tespit:)

    YanıtlaSil