16 Eylül 2010 Perşembe

sonuç kaygısı

hayatımın gündeminde referandumdan önemli şeyler var.

mesela geçen p.tesi akşamı ahmet'e kız istemeye gitmişler. kızın ailesi evet demiş, oracıkta söz kesmişler. zaten flört halindelerdi ve bana onu çok sevdiğini, çok iyi uyuştuklarını, yanında huzurlu olduğunu falan söylüyordu. bunları duyarken neler hissettiğimi siz tahmin edin artık.

salı sabahtan aradı ve işte söz olayını söyledi. tebrik ettim ama geçmişimde en derin izi bırakmış kişiden duyduklarımdan etkilendim ister istemez. iki gündür kısmi depresyondayım. aslında bu sonucu beklerken duyunca neden bu kadar etkilendim bilmiyorum. allahtan işlerim yoğunda bunu kafaya takacak vaktim olmuyo.

zaten kalan vakitlerde de ya spordayım yada müsaitse izmirli ile takılıyoruz. o da uzun kararsızlık sürecinden sonra çalışmaya başlayacak yakında. umarım hayırlı olur onun için. gerçi çalışmak boşta durmaktan iyidir bence. o ilk zamanların heyecanı ile daha mutlu olacağına inanıyorum.

çevremdeki herkes hayatında bi yere varmaya çalışıyor sanki. iş peşinde, eş peşinde falan. hani ben de böyle olmak zorundamıyım bilmiyorum. nedense böyle kaygılarım yok hiç. evleneyim, kariyerde uçayım falan. herşey kendiliğinden gelişiyor ve bu durumdan hiç rahatsız değilim. bi tek rahatsız olduğum şey, başımı omzuna koyacağım, yanında huzur bulacağım kalıcı birinin hayatımda olmayışı.

foto=flickr, sion fullana

7 yorum:

  1. vay be söz kesmişler...

    YanıtlaSil
  2. Ali...
    Çok üzüldüm.Çok kötü oldum,gerçekten.Ne diyeyim herkes için hayırlısı...:'(

    YanıtlaSil
  3. enkısa zamnnda snn de sozunun kesıldgnı duyarz ıns. sn hakedıosun cnku mutlu olmaı,her ınsan gbı.sıkma canını.

    YanıtlaSil
  4. :) malesef dünyada bir insan için üzülmeyiz biseksüel üzüldüğümüz şey kurduğumuz hayallerin , kurduğumuz kişi tarafından başkaları tarafından gerçekleştirileceğini bilme hissidir. Geçecek... Birini bulacaksın ama bunu Ahmet'e nispet için yapma ...çünkü için muhtemelen darma duman şu ara. Ama dünya dönüyor dışarıda sürüyle düzgün insan var.Zamanı gelince seni bulacak , tamam mı? :)

    YanıtlaSil
  5. neyfa, duysan bi tür duymasan bi tür durumlardan. şaşkınım

    noneless, teşekkür ederim. bende senin gibi diyorum. hayırlısı. su akıp yatagını buluyor. herkes için bu böyle.

    adsız 1, yok yok öyle söz falan. kimseye nispet bişey yapacak adam değilim. biraz can sıkılıyor, mani olmak imkansız.

    adsız 2, farklı bi bakış açısı. ama her iki açıdanda beni üzen bi durumla karşı karşıyayım. yarım kalan hayallerin başkalarıyla gerçekleştirilmesi durumu. ama seninde dediğin gibi dünyada iyi insanlar var. hatta daha iyileri bile. biri çıkacak, yada o biri şuanda hayatımda. en önemlisi umudum var benim. iyi olacak herşey.

    YanıtlaSil
  6. Birgün bulacaksın başını omzuna yaslayacağın insanı. Bu yaşadıkların onu buluna kadar geçirdiğin bir olgunlaşma süreci. Umarım çabuk bulursun, her ne kadar izmirliden pek öyle coşkulu bahsetmesen de benim hala umudum var :)

    YanıtlaSil
  7. sena, aslında bögün sadece izmirli'yi yazmak istiyorum. aslında yazınca ben de kendimi daha net görüyorum. ama bugün biraz üzen ve düşündüren şeyler oldu. onu paylaştım, yarın paylaşıcam muhtemelen. başı omza yaslamak için acele etmiyorum. güzel bi yastığım var, şimdilik onla idare ediyorum :)) ama güzel dileğin için teşekkürler.

    YanıtlaSil