5 Eylül 2010 Pazar

kadir gecesi

dün acaip kötü oldum yolda giderken. sahurda yapmamıştım diye kan şekerimmi düştü ne, yolda bi yere çekip dinlendim. neyseki eve varıp attım kendimi yatağa. annemde telaşlandı halimi görünce ama oruç boz da diyemedi :) iftarda hurmaya atlayışımı görmeliydiniz :) misafir de vardı zaten, kalabalıktı ev. haftasonu diye epey durdular, ben de dayanamayıp odaya geçtim uyudum. gece uyandırdılar, kardeşim fırından sıcak ekmek almış gelmiş, annem de kahvaltı hazırlamış, bi de menemen. çok sevdiğimi bilir. bugün zor olmasın diye epey bi yedim :)

bu akşamda iftara komşu davetli, şu izmirde okuyan kız ve ailesi. tesadüf mü yoksa annemin bi planımı artık akşam anlarız. onun dışında güzel herşey. akşam iftardan sonra babam ve erkek kardeşimle dışarı çıkarız muhtemelen. güzel olur kandillerde dolaşması. hem akrabalarla yüzyüze kandil kutlamak daha anlamlı oluyor. kaçta biter bu fasıl bilmem ama ancak gece yola çıkabilirim. şimdiden gözüme gelmeye başladı o saatte yol..

bu arada kadir geceniz şimdiden kutlu olsun, tüm dualarınız temennileriniz kabul olsun.

foto=flickr, strong_enough

7 yorum:

  1. Sevgili Bi,
    Dilerim bütün dileklerin kabul olur.Beni de unutma derim:)Oruç tutmadıysan uzun süre sonra oruç zorlamış olabilir.Allah kabul etsin canım.Kadir gecen mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  2. gülümsedim..

    okuyan herkesin kadir gecesi mübarek olsun.

    YanıtlaSil
  3. hepimizin kadir gecesi mübarek olsun...

    YanıtlaSil
  4. Hepinize hayırlı kandiller. Ali umarım dönüş yolculuğun zor geçmez. İftardan sonra biraz uyu, yola uykusuz çıkma.

    YanıtlaSil
  5. bak, koç söylediydi dersin.
    bunlar seni görücüye çıkarıyorlar.
    na-çizdim şuraya.

    YanıtlaSil
  6. noneless, umarım tüm dileklerimiz kabul olur. çok teşekkür ederim

    berrin, amin

    insan, amin

    sena, teşekkürler. uykuma dikkat ederim mutlaka, sağol.

    coach,kötüsün sen kötü :)

    neyda, sende :)

    YanıtlaSil