9 Eylül 2010 Perşembe

şeker gibi bayram

bayram nedeniyle dün epey koşturmacalı bigündü benim için. eve geçerken hediye baktım, içime sinmesede aldım bişeyler. kendimede giyecek bişeyler aldım :) çocuk değilim ama bayramda yeni bişeyler giymek beni iyi hissettiriyor.

akşam bursa'ya vardım ve misafirler vardı. misafir dediğimde kuzen gelmişti, bırakmadım tabi bulmuşken. geceye kadar oturduk. saat 3te biz hala balkonda çekirdek çay muhabbeti yapıyorduk. onlar gitti daha yeni uykuya dalmıştımki annem dikildi başıma "hadi bayram namazına". biraz uyuyor numarası yaptım, biraz mıy mıy yaptım ama yemediler. illa kaldırdılar. o kadar uykusuzdumki namazı beklerken camide uyumuşum. kardeşim dürttü de kendime geldim. muhtemelen abdestsiz namaz kıldım :) ama bizimkiler bilmediği müddetçe sorun yok.

bizde bayram mezarlığa gidilerek başlar. sonra bize gelenler oldu, bizim gittiğimiz. bi de telefonla bayramlaşmalar. acaip yorgun hissediyorum vede uykusuz. umarım yarın daha sakin geçer.

bu arada herkesin bayramı kutlu olsun. umarım sizin bayramlarda böyle tatlı yorgunlukla ve sevdiklerinizle geçiyordur.

10 yorum:

  1. Bayramını kaçıncı kez kutluyorum bilmem ama ellerinden öper,harçlığımı isterim.Ve o yukarıdaki toptoplardan birkaç tane gönder lütfen...

    YanıtlaSil
  2. iyi bayramlar biseksüel, bana bak para veriyorsan ben de talibim, haberin olsun:D

    YanıtlaSil
  3. kafiyeli bayram mesajlarından, sıkıntılı ziyaretlerden ve diyet telaşesinden uzakta, yüz yüze bayramın kutlu olsuuun dilekleri, bol kahkahalı dost meclisleri, yumuş yumuş büyüklerle birlikte efendim bilimum lezzetli şekerler ve yemeklerle hem mideye hem de ruha bayram ettiren bayramlar dilerim..

    YanıtlaSil
  4. bi elini öptürmedin ha!
    altı üstü mavi renklerin hakim olduğu paralardan oluşan bayram harçlığı vericen!
    boşu boşuna mı geldik istanbul'a? :)

    YanıtlaSil
  5. iyi bayramlar! el öpeyim mi ağbi? coach, ben de senden harçlık isterim =P

    YanıtlaSil
  6. noneless, iyi bayramlar. hepsini al toptopların. harçlık olayına gelince. iflas ettim. çocuklar tüketti olanı. param yok :)

    the summerson, sana da iyi bayramlar ;)

    glaskas, noneless'a da yok dedim. şimdi sana vermek ayıp olur. kız ağlar sonra :P

    YanıtlaSil
  7. neyfa, kafiyeli mesajlardan çok daha güzeldi yazdıkların. seninde geçmiş bayramın kutlu olsun.

    coach, eşşek pardon ayı kadar adamsın. ne eli. bırak bebeler öpsün. hem paramı yedi o bebeler, sen bana harçlık ver

    modern gay şövalye, hadin çocuklar teyze yok, şeker alın gidin. :)) iyi bayramlar sana da.

    YanıtlaSil
  8. Aaaaaaa ne ağlaması ayol?Sen glaskas'a ver biz aramıştı bölüşürük hem bizi Yunus Emre'den de mahrum bırakma ayıp olur:))

    YanıtlaSil
  9. noneless, vay cinler sizi.. ne yunus emresi bu arada, anlamadım.

    YanıtlaSil