23 Eylül 2010 Perşembe

yemek yapmak

bugün misafirlerim vardı. daha doğrusu birilerine yemek hazırlamak istiyorum iki gündür. iki arkadaşımı çağırdım gündüzden geldiler. bende zaten onlar gelmeden başlamıştım bişeyler hazırlamaya. ayıptır söylemesi epey pratiğimdir ve sanırım iyi bir aşçıyım. aslında mesele yemek hazırlamakta değil bişeyler üretmek ve ürettiğin şeyin birilerinin beğenisini kazandığını görmek sanırım. bu yüzden sanatçı olmadığıma hayıflanırım hep. yaptığım bi tablonun yada yazdığım bi kitabın olumlu eleştiriler alması beni acaip mutlu ederdi sanırım. ne yazıkki benim işimde ortada somut bi sonuç olmaz, olsa olsa kar-kazanç gibi sayısal verilerle insanların yüzlerini güldürebilirim. bu da aslında çok içime sinen bişey değildir. çünkü bu durumda mutlaka bi de yüzü asılan vardır.

demin çıktılar. biri erken kaçmıştı, diğeriyle biraz daha lafladık. bi ara bana bakıp bişey dedi ve acaip irkildim. "benle paylaşmak istediğin bişey var mı" dedi. önce anlam veremedim ama çok manidar baktığını görünce birazda tırsarak "ne gibi" dedim. "bilmem, hani varsa bi sıkıntın ve paylaşmaya hazır olduğunda ben seni dinlemeye hazırım" dedi. uvv, başımdan kaynar sular döküldü. "yok önemli bişey, gündelik sıkıntılar işte bilirsin" diye geçiştirdim. hani ne niyetle dedi bilmiyorum ama beni en çok bilen arkadaşlarımdan biri sonuçta. ilk defa böyle bişi dedi bana. ama sonuçta beni üzecek bişi yapmayacağını da biliyorum. neyse. bu ortada laf bile akşamın tadını bozamadı kafamda. bu yemek davetleri olayını haftalık adet haline getirmeliyim sanırım.

foto=webmd.com

9 yorum:

  1. eğer birisine yemek hazırlamak istiyoduysdan Noneless ile gelirdik sana :/
    hem öyle sorular da sormazdık;
    bolca İzmir'li kız hakkında sorardık sana filan.



    bi gün bizi de davet et. :(

    YanıtlaSil
  2. takılma bu tür kurntulara... mutlusun keyfini cıkar. surekli kuruntu ile yasanmaz.. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. blogunu kesfetmemistir dimi :/

    YanıtlaSil
  4. İnsanlar seni hüzünlü gördüklerinde falan bu tür sorular sorarlar ama sen gerek davranış gerek görünüş gerekse konuşma olarak birşeyler belli etmediğin sürece kimse böyle birşey düşünmüyor. Hatta belli etsen ve hatta bazen söylesen bile inanmayanlar oluyor, şaka yaptığını düşünüyor (ilk etapta). En fazla şüphelenirler. Türkiye böyle şeylere hazır değil. Blogunu keşfetmiş olamaz değil mi ?

    YanıtlaSil
  5. coach, seni doyurmakta ayrı bi marifet ister. öyle herşeyi yiyen bi tipe benzemiyosun :)


    james, mutluyum ve keyfini çıkarıyorum. arada olur tabi böyle duraksamalar.

    özge, umarım öyle bişi yoktur. aslında aklıma gelmedi değil ama pek internet kullanmaz o. maillerine bakacak googleda bişi arayacak düzeydedir bilgisi.

    eşcinsel, ben de sonra düşününce son zamanlardaki halimden öyle bişi sorduğu sonucuna vardım zaten.

    YanıtlaSil
  6. hiç yemek seçmem ben.
    valla bak.
    bamya bile yerim.

    ee. ne zaman geliyoruz sana?

    YanıtlaSil
  7. belki sadece seni hzursuz görüp paylaşmak istemiş olabilir. Çok takılma.

    YanıtlaSil
  8. coach boşuna heveslenme davet etmez :)))
    hem neden benle deilde none ile gitmek istiyosun bakım????
    kıskandım ayol aaaaaaa

    YanıtlaSil
  9. allah allah garipmiş... keşke daha üstü kapalı neden öyle düşündüğünü sorsaydın.. o zaman böyle kuruntu malzemesi kalmazdı.. ben bile işkillendim valla... aman allah korusun.

    YanıtlaSil