7 Ağustos 2010 Cumartesi

adımı kalbine yaz

ah ah
su uyur annem uyumaz, buna emin oldum.

bi ara "markete gidicem üç beş bişey alayım" deyip çıktı. sonra bi telaşla girdi eve. markette bi kız görmüş, o arada derede ne yapmış ne sormuşsa kızın mesleğini, bekar olduğunu vesaire herşey öğrenmiş. bi de "ayıp olmasa telefon numarasını isteyecektim" demezmi. ağzım, gözlerim açık dinledim kadını. kızın telefonunu iyiki almamış diyede dua ettim içimden.

ben de evde tarkan'ın albümünü dinledim. kızkardeşim dün hediye olarak almış bana albümü :) bikaç şarkıyı çok beğendim. geri alıp durdum odamda :) özellikle "adımı kalbine yaz" ve "işim olmaz". gözümün önünden eski sahneler gelip geçti durmadan. hatta ağladım ne güzelmiş geçmiş günler diye. tabi atmosferi annem bozdu sağolsun. bi ara odama geldi ben şarkılara dalmışken, tarkan için "bu çocukta senin gibi evlenmedi gitti" dedi ve hiçbişi dememiş gibi çıktı odadan :)

bi de şiir yazdım bugün. aslında aralarda karalıyorum bişeyler ve şifreli bir dosyada saklıyorum. belki bigün biseksüel olarak değilde başka bi isimle paylaşırım bi yerlerde. kimbilir.

11 yorum:

  1. "bu çocukta senin gibi evlenmedi gitti"
    ahahay süper
    bi evlendiremedik sizi :D

    YanıtlaSil
  2. TARKAN diyorum ve susuyorum!!
    başka söze ne hacet.....

    YanıtlaSil
  3. ah bu anneler ah!ne onlarla ne onlarsız:)) ama gene de yerlerinde var olsunlar da biz de didişip duralım onlarla:)

    YanıtlaSil
  4. madem ikinizde bekarsınız ikinizi başgöz edelim tarkanla. :p

    YanıtlaSil
  5. yaa bak tarkan la ne çok ortak yönünüz var.. evlenemeyen iki biseksüel :))

    YanıtlaSil
  6. edin edin
    başgöz edin bizi :)

    annem tarkan'a yok demez sanırım :) hahaha.

    coach, annemi üzerine salcam. sana kız bulsun diye :)

    YanıtlaSil
  7. sen annene bu tarkan olayından bahsette bakalım olur mu diyor yoksa seni küçük parçalara mı ayırıyor gör. kadını alt üst etme. zaten senin olayın bisexlikten çıktı bence. kadınlardan hoşlandığını düşünmüyorum ben. bence kendine itiraf etmelisin bunu.

    YanıtlaSil
  8. çilek, ben kendime bişeyleri itiraf etmekten korkacak biri değilim. evet erkeklerdende kızlardanda hoşlanıyorum. son yaşadığım ilişki sonrası erkeklere ilgimin çok çok daha fazla olduğununda farkındayım. kendimi bişeyede zorlamıyorum. spontan gelişiyor herşey.

    tarkan olayına gelince şakaydı tabi, annem onu da beni de yolar :)

    YanıtlaSil
  9. öyle diyorsan öyledir. sen kendini daha iy tanıyorsun tabiki.

    YanıtlaSil
  10. ya senı yıyebılrmıyım:)

    YanıtlaSil