14 Ağustos 2010 Cumartesi

kestirip atamadım

bugün yorucu ama hızlı geçmişti. akşam eve geldim herşey güzeldi. ta ki yine şems arayana kadar. açmadım yine. ama ne için hala bende ısrarcı olmadığını merak etmedim değil. sonra mesaj attı, yardımıma ihtiyacı olduğunu yazmış. şaşırdım tabi, öyle biri benim gibi basit birinden ne gibi bir yardım isteyebilirki dedim kendi kendime. önce kestirip atmak istedim ama bu sefer yapamadım. yaklaşık bi yarım saatlik kuruntu sonrası ben aradım onu.

teşekkür ederek başladı sözlerine. konuşmama, bişey sormama yada kırıcı bişey söylememe fırsat bile vermedi. o öpüştüğümüz akşamdan sonra yaşadıklarını anlattı. ben sadece dinledim. "peki benden ne istiyorsun" diye sordum bi ara. "ben hata ettim" dedi. yeniden görüşmek istediğini söyledi. içimde ukde kalmış sanırım, dayanamayıp o an "neden görüşesinki benim gibi inançsız biriyle" dedim. "ben öyle olduğunu düşünmüyorum, sadece farklı olduğumuzu düşünmüştüm ama şuan bununda önemi yok. ben seninle görüşmek istiyorum" dedi. o an bi garip oldum. bişey diyemedim bile. biraz bekledi bişey diim diye ama ben susunca "tamam sen düşün, yarın tekrar konuşalım" dedi ve izin istiyerek kapattı.

kafam allak bullaktı o kapattığında zaten. adam akıllı biri, sonuçta ne istediğinin farkında. onu tenhada öpmüş ve daha fazlasınıda yaşamaya hazır biriyle görüşmek istiyor, ne yapmak istiyor anlamadımki. bu karmaşık durum içinde saat henüz geç değildi diye bende bizim izmirliyi aradım. o an kendime gelmek için bi ses duymaya ihtiyacım vardı. onu duymak istedim. sonuçta hayatımda yüzü bana tam olarak dönük olan bi tek o var. gerçi onu da ne kadar tanıyorsam.

açtı telefonu, konuştuk. hani çocuk gibi falan ama halden anlayan biri. bendeki durukluğu farketti, bi sorun olup olmadığını sordu. "yok bişey, sadece sesini duymak istedim" dedim, sonrada henüz bu aşamada söylenmemesi gereken bişey söylediğimi farkettim. bi süre sohbet ettik, bugünkü sakarlığını anlattı, güldürdü beni :) enazından mutlu olmamı sağladı.

bu arada yarın oruç tutmayı deneyeceğim. biraz önce bişeyler yedim. gerçi baya bişeyler yedim :) umarım dayanabilirim. yarın bişey yazamazsam 112'yi arayıp bi ambulans yollarsınız artık.

herkese sevgiler..................

2 yorum:

  1. bi gün bi ses herşeyi altüst edebilir. ne düşüneceğini ne hissedeceğini bilemezsin. kalbin ve beynin çatışır ve bu seni rahatsız eder ta ki seçimin yapana kadar. sen şimdi ilk aşamadasın herhalde.

    YanıtlaSil
  2. bad-ı saba, ses olmadan yaşam olurmuki. ben denedim yapamadım. herkesten uzak bikaç gün sonunda beni altüstte etse bi ses duymak istedim hep.

    YanıtlaSil