17 Ağustos 2010 Salı

bowling ustası :)

şems gitti dün, vaktim yoktu görüşemedim ama telefonda konuştuk. zaten henüz yaşananlar taze taze iken görüşmek istemiyordum. son bıraktığımda çok üzgün ve benimle paylaştıklarından pişman gibiydi. üstüne gitmek gibi olacaktı.

bi buçuk günlük kararsızlığın ardından onunla iletişim halinde kalmaya kadar verdim. çünkü son söylediklerinden sonra ona tüm kapılarımı kapatsam onun bana önceden yaptığından bi farkım kalmazdı. benden yardım isteyen birini reddedecek şekilde yetiştirilmedim zaten. tabi yardımın kapsamı önemli :) dengemi bozmamak kaydıyla :))

bu arada uzun zaman sonra gecelere kadar çalıştım dün. bugüne yetişmesi gereken son dakika işler vardı. ofiste gece 12yi gördüm yani. o yüzden bugün istirahatliyim :) biraz uyudum falan ama evde de vakit geçmiyor. allah hakikaten evhanımlarına sabır versin :) sıkıntıdan bizim kızı aradım biraz önce, müsaitse bowling oynamaya gidelimmi diye. kız arkadaşı varmış yanında "ayıp olur şimdi onu bırakamam" dedi, bende "eee o da gelsin" dedim. biraz kem küm ettiler ama sonra kabul ettiler :) hazırlanıp çıkacağım birazdan. aslında bowlingte berbatım ama karşımda iki kadın olduğu için rahat oynarım herhalde :)) skorları sonra yazarım.

şimdilik herkese iyi günler.

foto=vox.com

8 yorum:

  1. http://dergi.siberalem.com/icerik/1-kadin-1-erkek-bowling-oynarsa
    :D

    YanıtlaSil
  2. 2 tane ile bilemem hehuehe

    YanıtlaSil
  3. sana yorum yazanlara cvp wer ali!!!

    YanıtlaSil
  4. Ali çok yoğun bu günlerde. aşk hayatı tam gaz :)))

    YanıtlaSil
  5. iki de fotoğraf koy şuraya! :D

    YanıtlaSil
  6. neyfa, koptum ya videoya. dünkü olayı yazarım birazdan bende. bu kadar kötü bi durum oluşmadı tabi :)

    gencbiranne, haklısın sonra cevap yazarım dedim ama yazamadım. suçluyum. :(

    cilek, :) yogunluk var ama aşktan degil, işten :)

    coach, ne tür resimler istersin. senin şu photoblog'la yarıştıramam biliyosun :)

    YanıtlaSil
  7. iş yoğunluğu hepimizde var. ona alışkınız zaten. inkar etme senin iş yoğunluğu haricide pek sakin sayılmaz. kıskanıyorum valla yoğunluğunu. darısı başıma :))

    YanıtlaSil