28 Ağustos 2010 Cumartesi

tebrikler bize

çok yoğun bi haftaydı. dün üzerinde uzun süredir çalıştığımız bir işin başarılı sonuçlandığını öğrenmemiz ile tüm yorgunluk yerini sevince bıraktı ofiste. hakkaten güzel bi andı. çığlıklar alkışlar falan.

eve geldim yüzüm gülerek. duşumu aldım, tracy chapman açıp dinledim biraz. komşu taziye helvası getirdi, onu yedim :) çok geç olmadan uyudum. sabah uyanınca spordan arkadaşımı aradım, kahvaltı yapalım diye. bu defa o davet etti evine. ailesiyle yaşıyor, gittim tanıştık onlarlada. ordan dönerken bizim izmirlinin evinin önünden geçtim. sonra durdurdum arabayı, bi arayayım dedim. evinin yakınında olduğumu söyleyince pencereye çıktı :) sonra arabaya kadar geldi eşofmanıyla. saçlarını tekrar kendi rengine boyamış ve çok özenmeden arkada toplamıştı. harika görünüyordu. geçen gün ona siyah saçlarının daha çok yakıştığını söylemiştim. sanırım lafımı önemsemiş :) kompliman yapasım geldi "güzel bayan, sahile inelim mi" diye sordum, gülümsedi sadece. sonra evde izmirden misafirleri olduğunu ve çıkarsa ayıp olacağını söyledi. ben de ısrarcı olmadım. eve geldim hemen. işyerinden samimi olduğum üç arkadaşı aradım. akşama ben de toplanalım ve dünkü olayı bi de kendi aramızda kutlayalım diye. şimdi onun hazırlıklarına başladım. bi yanyanda haberleri izliyorum. referandum, ergenekon falan filan. :))


foto=altogetherdigital.com

4 yorum:

  1. tebrik ederim. benim bu aralar pek iç açıcı değil. senin başarını duyunca sevindim valla.
    sanırım yine yeni yeniden İzmirli :)

    YanıtlaSil
  2. tebriklerrrrrrr :)

    YanıtlaSil
  3. ay bende geliyim :(
    insan içine çıkmaya ihtiyacım var :/

    YanıtlaSil
  4. yaaa ckkk sewndmmm,muthıs olmus ya.kendmden gectm desem yerıdır ,pencereye cıkması,esofmanlarla arabaya gelmeler,ayy ck romantık!!! tabı snn onu harıka olarak yorumlamansa daha da harıka:)

    YanıtlaSil