11 Ağustos 2010 Çarşamba

iki çocuk gibi

kız tam öğle vakti aradı. herhalde görüşme iptal oldu diye üzüldüm bian. sadece nerde ve saat kaçta buluşalım diye sormak istemiş. saat 6 için sözleştik. ama akşam son dakika bişey çıktı işyerinde, o yüzden biraz geç kaldım. 15 dakikalık rotarla buluştuk daha önce buluştuğumuz yerde. kızı görünce biraz şaşırdım. saçlarını boyatmış, o esmer izmirli güzeli gitmiş yerine kumral birisi gelmiş. hoşuma gitmedi bu görüntüsü ama söylemedim tabi. sonuçta onun kendi zevki. zaten o da nasıl olmuş diye sormadı. oturduk yemek yedik konuştuk falan. sanırım o da işkillenmiş onu aramamdan, görüşmek istememden. sanki niyetimi öğrenmek ister gibi tedirgin ve sorgulayıcıydı. ben de boş durmadım, ağzını aradım tabii. özellikle şu erkek arkadaşı varmı konusunda. üniversite ve lisede yaşadığı duygusal iki ilişki olmuş, onun dışında biraz inekmiş anladığım kadarıyla. gerçi geçmişi ile ilgilenmiyorum, şuanda yalnız olduğunu bilmek benim için yeterli.

güzel bi akşamdı. hem kızla ilgili epey bi şey öğrendim, hemde biraz bilerek niyetimide belli ettim. buna rağmen bana soğuk davranmadı, tüm akşam gülümsedi. zaten kızın böyle çocuk bi yanı var hala. bende pek ortaya çıkarmadığım gizli çocuk yanımı biraz gösterdim ona. kendini yanımda rahat hissetsin istedim. 3. defa karşılaşan iki kişiden çok aylardır tanışan iki kişiydik sanki. herşey çok güzeldi yani. umarım böylede devam eder.

foto=graphicbazar.com

4 yorum:

  1. hadi bakaım hayırlısı.

    YanıtlaSil
  2. vvuuuuuuu :))
    sevindim senin adına..
    mailin için teşekkür ederim ama dediğin gibi benden çok eşimi ilgilendiriyo.akşam gelsin okutucam kendisinede..

    YanıtlaSil
  3. ben kaçırmısım sanırım bu kız da nerden cıktı, en son muhendıs kızı hatırlıyorum :)
    hislerime güven bu kızla da bir şey olmaz mühendis içinde aynısını düşünmüştüm..

    sıradaki gelsin :))

    YanıtlaSil