8 Ağustos 2010 Pazar

işim olmaz

bugün ev hayli kalabalıktı. benim en yakın arkadaşlarım daha doğrusu dostlarım geldiler bize. aralarında sözleşmişler ama son dakikada söylediler bana. annem hemen telaşlandı "ay napcam" falan diye. pasta kek yapacağım diye ayaklandı hemen. mani olmadım, zaten o mutfaktayken arkadaşlar geldi. geçtik salona. ikisi eşiyle gelmişti zaten. kızkardeşim de anne de olunca ortamda çok önce rahat olamadılar tabi. yine de çok gülücüklü kahkahalı bigün yaşadık. yemeğe ısrar ettik ama kalmadılar.

tam onlar çıktı annem bişeyler hazırlayacaktı ki; müsade etmedim. hazır dünyada en çok beğendiğim iki kadını birarada bulmuşken yemepe çıkarmak istedim. "ay oğlum bu kılıkla yemeğe mi gidilirmiş" falan diye nazlandı ama "sen çuvalla bile güzelsin" dedim yağları eridi kadının. şöyle deniz kenarı bi yere gittik. yemekte manzarada güzeldi. ama bi ara çocuğun teki kızkardeşime yiyen gözlerle bakmaya başladı. farkettim bizim kız da rahatsız oldu bakışlardan. önce dik dik baktım çocuk rahatsız olsun bakmasın diye ama oralı olmadı pişkin şey. en son kalkıp "ne bakıyosun öküz gibi" diyecektim ki kalktılar çıktılar.

biz de sahilde yürüdük biraz, döndük sonra. ben yine tarkan'ın albümünü açtım odamda. şarkılarını dinlerken, annemin dünkü "bu çocukta senin gibi evlenmedi gitti" lafına yazdığınız yorumlarınız geldi aklıma. hani "tarkan ve ben" nasıl olurdu diye düşündüm :) sonuçta hayal etmek bedava. harika olurdu sanırım :) hatta pek bi uyumlu olurduk sanki. neyse şimdi gerçeklere döneyim ve şu şarkılarına eşlik edeyim. "olsun be güzelim olsun. aşkın sağı solu belli olmaz. ben aklımı senle bozdum. hiçkimseyle işim olmazzzzzz"

1 yorum: