3 Ağustos 2010 Salı

teşekkür ederim

tüm geçmiş olsun mesajları için çok teşekkür ederim. iyiyim hatta işe gidecek durumdayım ama müsade yok anneden. dün babamla erkek kardeşimde gidince evden annem başladı dırdıra. hasta halime rağmen ufak ufak imalarla beni evliliğe motive ediyor kendince. :) ben de başım ağrıyor numarası yapınca susuyor. gerçi benimle yetinmiyor kadın. paso komşularda. kim var kim yok tanıyor valla. ben isimlerini bilmem çoğunun o şecerelerini sayar size. iletişim insanı olmak böyle bişey olsa gerek.

iletişim demişken son iki günde ahmet bey tarafından ablukaya alındım sanki. telefonla uzun uzun konuşmalarını özlemişim ama o kadar ara verdikki bu tür şeylere, alışık olmadığımı garipsediğimi farkettim. hani ya bana söylemediği bi sıkıntısı var ya da dahada kötüsü benim blogu keşfetti okuyup öğrendi beni aradı. her iki durumda canımı sıkar yeterince.

bu arada çoktandır yazmayı ertelediğim bi makale vardı, iki gündür onun şablonunu çıkardım neredeyse. aslında güzelmiş evde boş boş oturması, aralarda kitap-film-anne dizine uzanma-saçını okşattırma-elinden meyve yeme falan harika şeyler.

demek istediğim iyiyim gerçekten. tekrardan hepinize teşekkürler.

6 yorum:

  1. Çok sevindim iyi olmana, şimdi okudum kazayı. Geç kaldım kusura bakma, geçmiş olsun.
    Ama ne yaptık, dersimizi aldık değil mi :)
    anneyle kıymetli günler dilerim :))

    YanıtlaSil
  2. iyi olmana sevindim.

    YanıtlaSil
  3. ne yani, şimdi yeni alacağım lacivert ceket ve gri pantolonun kritiğini yapacak kadar iyi misin???

    dikişlerin de mi alındı? halbuki ben daha dalga geçecektim onlarla :(
    :P

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun bugün okudum dünkü postu

    YanıtlaSil
  5. ce. haşmet, çok teşekkür ederim. ders aldık diye umuyorum bende:)

    james, teşekkürler.

    coach, ne adamsın ya. dur birazdan gireyim sitenede o güzelim ayakkabılarına falan yorum yapayım. dikişlerimle de dalga geçebilirsin. kafamın ortasında bantla geziyorum. komik :)

    kremkaramel, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil