6 Ağustos 2010 Cuma

ana kuzusu

meğer özlemişim ben ailemi. hem de çok özlemişim.

bi haftayı onlarla birlikte zaman geçirince bi acaip oldum. babamla erkek kardeşim gittikten sonra iki bayanla birlikte evde kalmak ilk başta sıkıcı gelse de sonra çok hoşuma gitti. ee bi de kafadan hasarlı olmanın verdiği hassasiyetle üzerime titremeleri falan beni acaip değerli hissettirdi. yaşadığım son şeylerden sonra kendimi çok ucuz ve basit hissediyordum farkında olmadan. hatta mutlu olmayı haketmediğime inanmaya başlamıştım. ama annemin ve özellikle kız kardeşimin bana gösterdiği ihtimam, birileri için hala çooooook değerli olduğumu hatırlattı.

bunun dışında bir süredir sesi soluğu çıkmayan gizemli arıyor sağolsun. siteden görmüş, merak etmiş. sanal ortamdan da başlamış olsa biriyle bu düzeyde iletişimde kalabilmek güzel bişey. şems konusuna gelince kazayı söylediğim günden sonra o da bikaç kez aradı. pek huyum değil ama bilerek açmadım telefonunu. belki sessiz kalmak en doğrusu.

şimdilik tek istediğim ailemin bana sunduğu şu iç huzurun devam etmesi. ve tabiki sağlığım. başka bişey istemiyorum hayattan. şimdilik :)

foto=flickr, choco bebs

7 yorum:

  1. :)

    şimdilik tek istediğim ailemin bana sunduğu şu iç huzurun devam etmesi. ve tabiki sağlığım. başka bişey istemiyorum hayattan. şimdilik :)

    Çok beğendim, çok sevdim. :)

    YanıtlaSil
  2. tanrı kraliçeyi korusun ki sadece kafadan hasarlısın. yürek hasarlarını sarmayı biliyosun.

    YanıtlaSil
  3. sen aile adamısın
    kızacaksın belki ama ısrarla yineliyorum evlenmelisin sen kuzum.

    YanıtlaSil
  4. gençbiranne; ben alıcam aliyi. bekliyorum biraz daha yaşasın hayatınıki aklında kalan kime olmasın. sonra alıcam annemi babamı dayanıcam kapısına. evinin erkeği çocuklarının babası yapıcam :)

    YanıtlaSil
  5. Güzel şeylerin olması ne güzel...

    YanıtlaSil
  6. ayyy yavrum yaa :)

    YanıtlaSil