26 Ağustos 2010 Perşembe

sadece arkadaşız

izmirliyleydik bu akşam. o hissetmemiştir ama ben ona haksızlık ettiğimi düşündüğümden birlikte bi yemek istemiştim. hem telefonda konuştuğu şeyleri yüzyüze konuşalım istedim.

konuşurken laf arasında ağzından kaçırdı, annesine benden bahsetmiş. bende hemen araya girip "kim diye merak etmiyorlar mı" diye sorunca. "yooo, arkadaşım dedim" dedi. tabi ben dondum kaldım. hani tamam "sevgilim" demesini beklemiyordumda, çat diye suratıma böyle bi lafın gelmesi duraksattı biraz. akıllı kız, anladı tepkimin sebebini sanırım. muzip bi şekilde "noldu, kötü bişeymi dedim" diye üsteledi. olayı espriye çektim gülüp geçtik. çok da geç olmadan kalktık zaten, eve bıraktım. ilk defa evlerini gördüm. evleri giriş kat diye annesinide gördüm balkonda hiç hazır değilken. kız inerken "bak şu balkonda bize bakan annem" deyince ister istemez arabadan çıkıp "iyi akşamlar" dedim, kısa bi iki konuştum. ama acaip utandım. umarım yaş farkından dolayı hakkımda kötü yada yanlış bişeyler düşünmemiştir.

eve gelirken dondurma aldım kendime. kocaman bu 1 ltlik olanlardan. yarısını yedim bile :) isteyen olursa gelsin kalanı paylaşayım :P

foto=cloud9living.com

8 yorum:

  1. Ben dondurma yemiyorum. Rejimdeyim.:)
    alicim şekerim zaten bu hatunla olmaz. O daha çok toy bence. Bence şartları zorlama.

    YanıtlaSil
  2. siz erkekleri anlamak da zor ha. arkadaş derler yüzünüze otobüs çarpar; sevgili adayım derler hızlı gidiyosun; bi otobüse arkadan çarpıcan dersiniz.

    hıh.



    dondurmanın kalanını ayır.

    YanıtlaSil
  3. siz erkekler egoları asla tatmin olmayan ne istediğini asla bilemeyen canlılarsınız işte:))
    kocamda dahil buna.

    bende diyetteyim yoksa teklifini geri çevirmezdim geliverirdim çat kapı:)

    YanıtlaSil
  4. yas farki mi :) keske herkes senin gibi dusunce canim yaaa..

    YanıtlaSil
  5. ya ne deseydı kı kız sımdı.tabı arkdsm dıcek aılesıne.belkı de bole dıerek snn tepkını olcmek ıstedı:) dondurma nelıydı:)

    YanıtlaSil
  6. dondurmayı ben yedim arkadaşlar. maraş dondurması bekletilmez o kadar :)

    cilek, şartları zorladığım yok. onu tanımaya çalışıyorum sadece.

    coach, biraz dediğin gibi sanırım. ayarı tutturmak zor.

    gencbiranne, tatmin olmamak konusunda kadınları geçemeyiz. moda ve kozmetik sektörü sizin açlığınız için ortaya çıkmış.

    ozge, ah ozge ah. kafanı kırmalı :P

    adsız, belkide. bu ihtimal aklıma gelmemişti.

    YanıtlaSil
  7. Okurken benim de aklımdan bunun sadece bir deneme olduğu geçti..
    Annesine başka ne diyebilirdi ? Annesine 'aşık olduğum adam' bile demiş olsa o anda sana ne diyecekti ki ? Bence çok açık bir sinyal vermiş..
    Biseksüelliğin verdiği bir yetenek bu, kadın erkek ayrımını daha çeşitli yapabiliyorsun.. Malum kadınlar da komplike yaratıklar zaten :)
    Gerçi dediğim gibi seninki gayet açık bi sinyal vermiş, özellikle duraksamana verdiği tepkiyle..

    Ha kız hakkındaki fikrimi de es geçmiyim. O iş olmaz.. Olursa da biraz takılırsınız eğlenirsiniz ama evlenemezsiniz ;)

    YanıtlaSil
  8. adsız, ben zaten bu iş olur bu iş olmaz diye bakarak bişeye başlamadım hiç. sadece onu tanımaya çalışıyorum. şimdilik herşey güzel. ama ileride ne olur bilmiyorum.

    YanıtlaSil