21 Ağustos 2010 Cumartesi

seksapel kadınlar

iki gündür işlerle uğraşıyorum. çok sevmediğim bi adamın tatilde olması nedeniyle onunda işlerini yapıyorum küfrede küfrede. ama bi açıdan güzel oluyor mesaiye kalmak. ofis bomboş oluyor, bikaç kişi kalıyor. normalde pek sohbetim olmayan tipler. onlarla sohbetimiz ilerledi mesela.

mesai demişken bugün mesai saatlerinde bi kız geldi ofise. o sırada bende kapı önüne çıkmıştım ahmet beyle konuşayım diye. kız yalnız acaip bişe. böyle mavi desenli, rüzgarda uçuşan bi tek elbise giymiş, bi de kemer takmış. haliyle etek boyu kısaldıkça kısalmış. ee bi de rüzgarın etkisi :) sıska değilve boylu poslu bişey. güneş gözlükleri de var. yürüyüş desen seksapel dolu. gözümü alamadım resmen. geldi kapıya bişey sordu çıktı, tekrar arabasına yürüdü, tekrar geldi yavaş ama böyle mesteden adımlarla. içim bi hoş oldu. hani kız "gel" dese işi gücü bırakıp gidicem. biraz daha yakınıma gelince kızı ukrayna yada ruslara benzettim. sonra kız kapıda telefonda konuştu, iki dakika sonrada bizim genç elemanlardan biri indi, kızla arabaya gittiler. şaşırdım biraz kızla o çocuğu görünce, ama çocukta çirkin değil hani. ama tamam tamam itiraf ediim, çocuğun yerinde olmak isterdim :))

aslında bizim izmirli bugün gördüğüm kızdan daha güzel daha boylu poslu ama bugünkü kadında başka bi büyü vardı. insanın içini okşayan bişey. hani adriana lima böyle kadın gibi kadındır ya. işte öyle bişey. bizim izmirlinin öyle olmak için çok fırın ekmek yemesi lazım. tabi önce şu kariyer kaygılarından arınması lazım.

foto=stylehive.com

9 yorum:

  1. lol
    erkek milleti değil misiniz işte. hepiniz aynısınız.


    :D

    YanıtlaSil
  2. biz güzel varlıklarız görmesini bilin yeterki. bak sen göreye başladın. :))

    YanıtlaSil
  3. bende bayılıyorum öyle işveli cilveli hatunlara..
    ben naparsam yapayım olmuo yaa.
    o doğuştan gelen bir tılsım.

    ama kadın dediğinde öyle olmalı şekerim.

    YanıtlaSil
  4. gençbiranne o insanın içinden geliyor. ben 1 dakika rahat duramam, nazlar cilveler filan. güzel oluyor valla.

    YanıtlaSil
  5. coach, evet biz hep böyleyiz, sen dahil :)

    çilek, senin başına iş açtıracak kadar işveli bi tip olduğunu düşünmeye başladım :)

    neyfa, sen de mi :)

    gencbiranne, evet o ayrı bişi sanırım. bak müzigini dinlemem sevmem ama bizde de sibel can'ın öyle bi kadın olduğunu düşünürüm. hani bakarken bile kadınlık dökülüyor.

    YanıtlaSil
  6. evet evet kesinlikle sana katılıyorum

    YanıtlaSil
  7. coachın yorumuna gülüyorum ben) ama erkek milleti;) hahaha

    YanıtlaSil
  8. yok yaa ne kendi başıma ne başkasının başına iş açmam ben. evgiline yaparsan güzel oluyor. dışarda cilveli cilveli gezersen Allah muhafaza nler gelir başına :))

    YanıtlaSil