25 Ağustos 2009 Salı

3G toplantı olsa ya

toplantılardan nefret ediyorum. hele böyle durmadan toplantıyla geçen günlerde ofis ortamı beni basıyor resmen. hele çoğunlukla dinleyici konumundaysam fenalık geliyor. telefon bahanesiyle 10 dkda bir çıkıp 1 dklık hava alıp giriyorum.

ofis dışında çalıştığım zamanlar daha güzel oluyor benim için. biraz göçebe durumlar oluyor ama güzel. gezdiğin yerler, yediğin yemekler, tanıdığın yeni insanlar çektiğin sıkıntıyı unutturuyor. ama işte bu ara anlam veremediğim bir iş yoğunluğu içindeyiz. istanbul'da kalmam gerekiyor. hatta ahmet bazen dalga geçiyor "başbakan gibi adamsın, durmadan toplantıdasın, müşterilerlesin" diye. haklı adam valla, ne zaman gün içinde arasa "meşgulum ben seni sonra ariim" deyip unutuyorum. allahtan darılmıyor bana :)

bu arada 3g destekli bi telefon almaya karar verdim. yeni jenerasyon msn yada skype gibi bişey. bugün arkadaşlar önümde denediler, çok beğendim. hemen ahmet'i aradım. telefonunun ön tarafında kamerası olduğunu görmüştüm ama yinede teyid ettirdim 3gli olup olmadığını.
telefonu normalde hiç sevmiyorum ama lazım işte. ençokta ahmetle konuşuyorum zaten. ama onunlada sadece konuşuyoruz göremiyoruz birbirimizi. bazen sesin bittiği anlar oluyor, susuyoruz. işte o anlarda yüzünü görmeyi çok istiyorum yada şebekliklerime güldüğü anlardaki mutluluğunu. yada üzgün olduğu zamanlardaki hüznünü. yani her halini her zaman görmek istiyorum.
neyse ben bi telefon alayım da önce...

8 yorum:

  1. Benim de geçen günlerde aklımdan böyle bir şey geçiyordu. Sevgilinin konuşurken verdiği tepkileri görebilmek falan... :)

    YanıtlaSil
  2. bence alma alicim bazan zararlı olabilir.eşim ısrarla aldırmaya çalıştı bana bende ısrarla istemedim :)düşünsene bazan yalan söyleme durumları olabilir haliyle mesela beni şantiyede bildiği anda ben caddede kızlarla oturmuş kahve içio olabilirim:))komşu dedin nerdesin sen üsküdar bostancı acıbadem?????

    YanıtlaSil
  3. sahrayı cedit

    yalan söyleyecek durumda 3gsiz açarsın oldu bitti :)
    öyle bi opsiyon var sonuçta

    hem adam ne karışıyor senin kızlarla kahve içmene anlamadım :)

    YanıtlaSil
  4. tüüüüü allah belanızı versin kazık kadar heriflersiniz

    YanıtlaSil
  5. şaka yapıosun ali valla inanmam şuan şoktayım:))bende sahrayıcedid bu kadar mı tesadüf olur pes yaa

    YanıtlaSil
  6. kahve içmeme karışmazda beraber çalışıyoruz ben bazan sallıyorum işi azcık ondan dolayı yani canım:))ama sahrayıcedidte oturmana hala inanamıyorum cidden gecenin şoku oldu ben atatürk caddesindeyim :))

    YanıtlaSil
  7. aynı caddedeyiz.
    brrrrrrrrrr
    tırstım.

    YanıtlaSil
  8. ali tırsma ya nolcak sanki alla alla:)ya apartman komşumsan o zaman tam komedi olur valla.ben komşularımı tanımıyorum çünkü.))

    YanıtlaSil