11 Ağustos 2009 Salı

tarkan, morrissey ve ben

kahvaltımı yapıyoken cesetizleri'nde gördüm. tarkan'ın şu "kıl oldum abi" şarkısını koymuş. gülerek izledim videoyu, okudum yazdıklarını. sağolsun.

aslında severim tarkan'ı. gay yada biseksuel olmasından değil, güzeldir kimi şarkıları dinlerim aralarda. zaten adam gay olsa ne yazar, bisex olsa ne yazar. gönül yazar, mehmet okur (sabah sabah idare edin, bu kadar esprik çıkıyor) ya işte ünlüya çocuk, istese bile yaşayamaz istediği gibi. ben bile bu kadar zorlanıyorsam, attığı adım izlenen biri neler çekiyodur. dünyada elton john gibi starlar hem müziklerini yapıp, hem cinsel kimliklerine uygun bi hayatı yaşayabiliyorlar. ama benim tarkan'dan yada elton john'dan daha dikkatimi çeken agresif kişilikli morrissey'dir. adam gayler için bi ikoncandır. hakkında gay falan iddiaları ben adamı tanıyıp dinledigimden beri dolanır. bi ara itiraf etti gibicesinden bişi duydum ama acıyorum neticede. gay yada biseksüelsede eminim aseksüel olmuştur bunca laf arasında. yazık bunlara ya. işte bu yüzden ünlü olmuyorum ben :)

tarih=9 mayıs 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder