6 Ağustos 2009 Perşembe

en çok seni seviyorum

üzerimdeki kara bulutları istanbul'un o güzel görüntüsünde dağıttım bugün hemencecik. gezdim dolandım, yoruldum "sweet home"muma döndüm. iyiyim şimdi, hemde çok iyiyim. bomba gibiyim falan :) neyseki şu nefret ettiğim telefon aletinede bu ara epey ısındım. ahmet'e martı sesi dinlettim bugün mesela. bide istek şarkıları oluyor arada, söylüyorum çevremdekilere aldırmadan tabi abartı çığırmadan. canlı konser yani :)

iyiyim ama endişeliyim biraz. yoğun bi hafta beni bekliyo.. salı günü adana'ya gideceğim, enaz iki gün oradayım. döndüğüm gibide annem gelecek bursa'dan. temizlik ve yemek konularında o kadar titizim ama kadının içine sinmiyormuş, illada gelecek temizleyecek ortalığı. gelsin. iyi olur özledim zaten ilk aşkımı. ha evet, anneme aşkım derim. bazen üstüme gelir, "oğlum evlensene" gibicesinden. "ya bi aşkım var zaten, yeter" derim, gülümser. ana yüreği işte. o da benden torun torba sahibi olmak istiyor. güzel gelinini koluna takıp akrabaların içinde dolanmak istiyor. ah annem ah. bi bilsen oğlun nasıl biri. nasıl ağır hisleri taşıyor. yaşadıklarını ve yalnızlığını bi bilsen, ne kadar üzülürsün. belkide anlarsın onu, "oğlumdur kanımdır" der sarıp seversin.
ama ben riske edemem sevgini. seni üzemem hiçbişekilde. emin ol tek istediğim elimdeki his ve imkanlarla seni üzmeden güzel ve temiz bi hayat yaşamak. sevebilecegim biriyle birlikte olmak. seni de seviyorum anne. çok hemiide herkesten çokkkkkkkkkkk. bak kollarımı açtım, işte o kadar çok..

tarih=12 nisan 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder