5 Ağustos 2009 Çarşamba

hiç iyi değilim

iyi değilim. hemde hiç iyi değilim. kötüyüm.
kötü ola sebebim ahmet'le ilişkimizde bisorun çıkması değil. gayet iyi herşey. telefonda görüşüyoruz, havadan sudan, aşktan sevgiden, dünyadan, yani herşeyden konuşuyor. onunla ilgili herşey güzel yani. ama beni sıkan bu iyi durum işte.
benim hiçbi ilişkim güzel hisleri temel edinmedi yıllardır. seksle başlayıp tenlerin sıkılması ile biten şeylerdi. unuttum nerdeyse böyle hisler taşımayı. ağır geliyor o yüzden. hasta gibiyim. ama ateşim yok, midem bulanmıyor, başımda dönmüyo. sadece aklım almıyo herşeyin bu kadar iyi olmasını. ve bu iyi duruma alışmaktan korkuyorum. ve en alıştıgım bi zamanda yine tekme yemekten korkuyorum.

yardım et tanrım. nolur yardım et aklıma.

tarih=11 nisan 20089

fotoğraf: flickr, marsup

3 yorum:

  1. belki de daha önceki hatalarından ders aldığın ve bu sefer daha temkinliği bir şekilde ilerlediğin için her şey yolunda gidiyordur, boş ver sıkma canını ve sadece şükret bu güzel günler için...

    YanıtlaSil
  2. Herşeyin yolunda gittiği için ve bu güzel günler için bence de şükret =) Umarım hep de böyle güzel gider!

    YanıtlaSil
  3. evet şükrediyorum. bu ilk zamanlar yaşadığım bi süreçte yazdığım bişeydi. ama geçti o günler.
    teşekkürler arkadaşlar

    YanıtlaSil