7 Ağustos 2009 Cuma

daha hızlı daha sakin

sevdiğim adam bu akşam gelebiliyor sonunda.
ailece yaşadıkları ama bana doğru dürüst anlatmadığı maddi sıkıntılardan dolayı gelip gitmeleri yük olsun istemiyordum. salı günü mil puanlarım yanacak yalanıyla geliş-gidiş uçak bileti almama ikna etmiştim. hem bu zor zamanda benim için masrafa girmeyecek hemde uçakla geldiği için bu gece ona sarılarak uyuma şansım olacak. özellikle bunun bedelini parayla ölçemem. insanın kendi teninin sanki aynısı gibi olan biriyle uyuyup uyanması gerçekten inanılmaz özel bişey. aslında birsüredir hergün tanrıya şükrediyorum bana verdikleri için. onu karşıma çıkardığı için. onu bana, beni ona sevdirdiği için. bu süreci kusursuz yaşattığı için.

umarım çok güzel bi haftasonu olur ikimiz içinde. ben birazdan markete gidip az alışveriş yapacağım. saat dokuz buçuk gibide sabiha gökçen havaalanında olmam lazım. heyecanlıyım. sevincimi paylaşmak istedim.

fotoğraf=©preciouskhyatt

4 yorum:

  1. süper bi haber bu bi :)
    hadi, ptesi günü haftasonu hatıralarını dinlemek istiyoruz:)

    YanıtlaSil
  2. Evet çok güzel bi haber bu şimdi p.tesiyi iple çekiyoruz!!

    YanıtlaSil
  3. Çok sevindim biseksüel! Güzel bir haftasonu geçirin beraber =) Taktikler de işe yaradı desene =P

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler arkadaşlar iyi dilekleriniz için
    düzenli olmasada haftasonu ile ilgili bişeyler karaladım.
    sevgiler

    YanıtlaSil