12 Ağustos 2009 Çarşamba

problem çocuk 1

dünden beri acaip yoğunum. bir arkadaşımın kardeşi geldi onla uğraşıyorum. yani gelmekten ziyade "kardeşim gelecek. evdemisin?" şeklinde emrivaki bi durum.

aslında abisini çok severim ama bu çocuk abisinden çok farklı. adam gün boyu işleri için dolanıyor istanbul'da ama hiçbişi yemeden bayılacak gibi geliyor eve iki gündür. cebinde akrepmi var ne, anlamadım. "paran varmı?para lazımmı?" diye sordum "var" dedi. içime sinmedi abisini aradım, "ben ona para vermiştim" dedi. ee böylece benden günah gitti. işin en kötü yanı, korkutan yanları var çocuğun. mesela geleli iki kez duş aldı, her ikisindede banyonun suyunu iyice kapatmamış, şarıl şarıl su akıyordu kapadım. evde ateşe yaklaştırmıyorum. bi de eli herbiyerine dokunuyor, birlikte yemek yerken tiksiniyorum ama git elini yıkada diyemiyorum. benim laptopi verdim sıkılmasın diye hemen virüs bulaştırmış. işleride bugün hallolmamış. haftasonu ankaraya gitme niyetim var ama bu salak muhtemelen işlerini haftaya kadar sallayacak gibi zaten. beyfendi öğlen gibi çıkıyor evden.

çıldıracağım neredeyse ama kendimi zor tutuyorum. en ufak bişi desem abisine der bariz belli. içime atayım ama umarım cuma akşam gider. ankara olayımı bu embesil için iptal etmek istemiyorum.. :(

fotoğraf=flickr, wild.doug

2 yorum:

  1. Zor durumdur böyle birisinden eğer hoşlanmadıysan, O'nunla beraber aynı ortamda bulunmak. Bilirim nasıl birşeydir...

    Allah kolaylık versin biseksüel. Umarım işlerini en erken zamanda halleder de sen de haftasonu Ankara'ya gidersin.

    YanıtlaSil
  2. umarım biran önce kurtulmak nasip olur da Ankara yolculuğu iptal olmaz.

    YanıtlaSil