13 Ağustos 2009 Perşembe

travesti korkusu

izmirdeyim efenim. dışarı çıkmayı düşündüm demin. kıbrıs şehitlerine geçecektim. ama tırstım biraz. orası kadın adamların yani pipili kadınların mekanı. zaten eskiden kıbrıs şehitlerinde travestilerin sataşmasına cevap vermiştik diye az daha bi kavganın ortasında kalmıştım. böyle iyi. otel odasında, açtım beşiktaş fener maçını izliyom. bi galatasaraylı olarak ve ahmet'imin beşiktaşlı olmasından ötürü fenerin yenilmesi için dua ediyom.

travestiler demişken yanlış anlaşılmasın, giyimlerinden tercihlerinden dolayı nefret falan etmem. ama fuhuş yapanları tiksindirir beni. çoğuda fuhuş yapıyor ne yazıkki. aslında üzülüyorum birazda. bi arkadaşımın nişantaşı'ndaki apartmanında travestiler oturuyordu. cidden apartmanda böyle garip bi koku vardı. ona bu ne diye sorduğumda travestilerin kullandıkları garip ilaçlardan falan demişti. ne kadar doğru bilmem. zor bi hayat sanırım yinede. yarasa gibi gündüz uyku evde, gece uyanık dışarıda. eminim içlerinde düzgün işlerde para kazanmak kabullenilmek isteyenler vardır. ama bu fırsatı kimse vermediğinden kolay çözüme fuhuşa başvuruyorlar. ee bu durumu kabullenip bundan nemalananlarda çoktur tabi içlerinde. hallerine üzülsemde yinede pek yakınlaşmiim ben. ne zaman istanbulda feminen bi gay yada travestiye denk gelsem tabanları yağlarım :) kadınsı hormonlarının fazlalıgından çığırtkan olabiliyolar. ee çakma kadın tripleri onlarda iyice çekilmez hale geliyor. neyse benden uzak, isteyenlere yakın olsunlar. afiyet bal şeker olsunlar..

tarih= 13 mayıs 2009

2 yorum:

  1. dün bende böyle bir yazı yazmak istedim, adaya gelen travestileri görünce hem de 15 tane, nedenini bilemiyorum ama gerçekten travestilerden tiksiniyorum...

    ayrıca evet feminem gaylerde çok itici gelir, sanki ortada sıkışıp kalmış gibiler....

    YanıtlaSil
  2. Yapmayın etmeyin herkes ayrı bir güzeldir.Ben feminen gay olsun travesti olsun erkeksi gay olsun hepsinden hoslanirim. Bence sizdende tiksinenler var bayanlar onlarda sizin hakkinizda öyle söylüyor.
    Ben biseksuelim gercekten öyleyim.Hic ayrım yapmam çünkü olgun, yasli, genc(18yas üstü buna çok dikkat ederim) vb hepsini ayrı bir tadı ve ayrı bir güzelliği var. görmek isteyene
    Ben bir acayibim lezlerde çok hoşuma gidiyor. Önüne geleni demek böyle şey demek ki :) kendinize iyi bakin

    YanıtlaSil