13 Ağustos 2009 Perşembe

problem çocuk 2

arkadaşımın kardeşi hala bende. gayet relax modda iki günlük isini bi haftaya yaymış internette geziniyor. yemek yaptım yedi, zerre misafir adabı taşımadan. artık dayanamayıp demin söyledim "haftasonu şehir dışına çıkacağım, ama anahtarı vereyim istersen sen kal" diye. aslında büyük risk aldım, "tamam olur" demesi halinde p.tesi evi yerinde bulmama ihtimalim bile vardı. şükürki "ben gideyim sonra gelirim" dedi. yüreğim hafifledi. yarın akşam yolluycam onu memleketine.
ya benmi çok tahammülsüz adamım diye sorguluyorum kendimi ama yok valla. inanılmaz bi rahatlık var adamda. yani ben ev sahibiyim, öyle yayılmıyorum evde. sevgi olmasada saygı çok önemlidir benim için. hele tanımadığım benden genç birinden mutlaka saygı görmek isterim. böylesi tipleri de bi güzel dövmek isterim :)

1 yorum:

  1. "hele tanımadığım benden genç birinden mutlaka saygı görmek isterim. böylesi tipleri de bi güzel dövmek isterim :)" Kafiye uyumu, süper! :D

    E, hadi gözünaydın! Güzel bir haftasonu geçirin beraberce Ankara'da :)

    Ben de yavaş yavaş özlemeye başladım Ankara'yı ama benim daha günlerim var :)

    YanıtlaSil