2 Ağustos 2009 Pazar

tercih meselesi

bugün yine bi ara sıkılırken telefonum çaldı. internetten tanıştıgım bir arkadaştı arayan. kendisi gay ve benden çok farklı ve renkli bi hayata sahip. farklarımıza ragmen cok uyumlu bi yazışmamız vardı bu arkadaşla, hatta msnde en çok onla laflardım diyebilirim (ahmet'ten bile çok). bi kere bile sohbetimiz farklı alanlara kaymadı. ee zamanla güvende oluştu. yüzyüze hiç tanışmadık ama telden araşır olduk. yaklaşık son 3-4 aydır ise hiç görüşmedik. aylardır msnde açmıyorum diye merak etmiş nasıl olduğumu aramış.

sebebini bilmiyorum ama bu zaman içinde olanları onunla paylaşmak istedim. ahmet'i anlattım ona, ve hislerimi. öncelikle çok mutlu oldugunu söyledi ama bi süredir aklıma getirmediğim bi ayrınıtıyı hatırlattı. ayrıntıda şu: biseksüel kişilerin bir zaman sonra tercih yapmak zorunda kalışları.

telefon görüşmemiz bitti ama ben epey bi düşündüm konuştuklarımızı. biseksüellik bi zaman sonra gerçekten tercih yapmaya zorlayan bişeymiydi diye. yani ya erkekler üzerine bi hayat kur, yada kadınlar üzerine diye bi şartmı vardı biseksüellikte. içimizdeki duygusal hisler ve cinsel arzular her iki cinsede farklı farklı dağıtılmışken buna nasıl karar verilebilirdi.
epey düşündüm ama içinden çıkamadım. yani kadınlarla cinsel anlamda daha mutlu olabilirken, duygusal olarak erkeğin varlığı beni daha mutlu ederken bi çözüm yolu bulamadım. aşağı tükürsem sakal, yukarı tükürsem bıyık bi durum aslında. sonra bu karmaşık düşüncelerin arasına ahmet'ide kattım. dengeler tamamen değişti birden. eğer birgün yada bugün içimdeki biseksüellik yerini homoseksüel yada heteroseksüel yaşantılarından birine bırakacaksa sadece ahmet için full homoseksüel bi hayatı kabullenebilirim dedim içimden.

1 yorum:

  1. İşte sevgi böyle birşeydir! Onun cinsiyeti yoktur. Biseksüel bir birey her iki cinsiyete de ilgi duyar ama günün birinde bir hayat arkadaşı seçeceğinde bu bir tercih meselesi haline gelir mi orasını bilemem tabii ki... Fakat sevdiği için insanın herşeyi göze alabilmesidir sevmek! Tüm bunlar bana göre tabii ki, bence yani =)

    YanıtlaSil