26 Temmuz 2009 Pazar

23 nisan kutlu olsun

ben dayanamayıp gene aradım ahmet'i. konuşurken konu konuyu açtı. bi ara 23 nisan'da bi planım olup olmadığını sordu. "hımm, cicilerimi taytımı giyip ponponlarımı alıp stada gitcem" dedim, gülmekten yarıldı resmen. "ya 24ünede izin alabilirsen 4 gün tatil oluyor. beraber bi yerlere gidelimmi? stres atarız" dedi. şaka sandım önce, toşak geçiyo benle dedim. "ciddi misin" diye sordum "evet" dedi. yani benle tatile gitmek istiyodu. sevinçten uçtum resmen. gerekirse ücretsiz izin alırım, babamın rahatsızlığnı falan bahane ederim işyerine, genede izin alırım. onla bikaç gün birarada olmanın ne kadar güzel olabilecegini hayal bile edemiyomki ben. ağzım kulaklarımda yani şuanda.

bu arada yarın sabahtan adana'ya uçuyom. iki gün yokum buralarda, sakın aramayın. ben anahtarı bakkala vercem, ordan gelip alırsınız acil bi durum olursa. yalnız eve kız atmak, adam atmak yok ona göre. şaka şaka :D

şimdi ben adana'ya gidiyomya, bol bol acılı yemekler yiycem, bide adana sıcağında terlicem bol bol. üniversiteden bi arkadaşım vardı, şimdi adana'da yaşıyor. belki ona giderim bi akşam geyik yapmaya. çocuğu olmuştu falan. ee millet boş durmadı tabi ben yalnızken, millet evlendi çoluk çocuğa karıştı. bu kız aslında okulda çok çılgın bi tipti. ben onun yanında süt çocuğu gibi kalırdım. aşırı aktif, sosyal biriydi. sanırım durulmuş evlendikten sonra, epey bide kilo almış. zaman işte herkesi ayrı bi şekle sokuyor, ayrı biköşeye savuruyor. bakalım ben ne olacağım bi sene sonra.

tarih=14 nisan 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder