28 Temmuz 2009 Salı

hazırım

iş gereği durmadan bavul hazırlıyom ama bu seferki bavul epey yordu beni. malum herşey kusursuz olsun istiyorum tatil süresince. ama ençok giyeceğim kıyafetleri seçmeye vakit harcadım. 14lük genç kızlar gibi hangi kıyafetler üzerimde güzel durur diye denedim resmen tek tek :) ama sonunda bitti. yola çıkmaya hazırım, sadece güneşin doğması kaldı geriye.

iş demişken, valla epey bi yorulmuşum. kafam bi ton, omuzlarım günlerce masaja muhtaç. istanbul'dan uzakta kafam kulağım acaip rahatlayacak. biraz dağ kokusu çekiim içime . biraz gözüm gönlüm açılsın doğa içinde. ama önce uyuyayım geç olmadan. bi ariimda bana bi şiir okusun adamım, öyle uyuyayım. söylemedim demi ben size, ahmet bana sevdiği ve ezbere bildiği şiirleri okuyo arasıra. tabiki ben mest oluyom telefonun diğer ucunda. :)

tarih= 22 nisan 2009

fotoğraf: photobucket, andthenitbreaks

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder