30 Temmuz 2009 Perşembe

kıskanmak, kıskanılmak

bim bam bom. flaş flaş flaş. son dakika. efenim feci şekilde kıskanılıyorum.
aslında bu akşam burda olacaktı ahmet ağa. fekat işi çıkmış gece yola çıkacak sabahtanda alacağım terminalden. neyse mevzu bu degil. mevzu kıskanılmak. ben pek msn açmıyorum onu tanıyalı ama nasıl olduysa muhabbeti açıldı. msn açıyomusun, gay sitelere giriyomusun derken, epey sesimiz yükseldi. birazda amacım kızdırmak tabii :D neyse bu ciddi gerildi, farkettim geri adım attım. ne diyosa "evet" diyorum. en son msn nini yoket dedi. aslında bu tanıdık bi durum. yani daha önce bi sinir anında yada cinnet halinde iken msnlerimi yoketmişligim olmuştu ama bunu bir kişi için hic yapmamıştım. hafif bi tereddüt ettim."tamam ulan, söz" dedim. güldü kerata. ee benide rahatlattı bu durum. bi de kıskanılmak çok hoşuma gitti. :) dur ben onla iken ona çaktıra çaktıra güzel kız ve oğlanlara bakayım, biraz bana kızsın laf söylesin hatta hafif dövsün. :)

yok ben çok fena bi adamım. bunu anladım :)

tarih=30 nisan 2009

fotograf: 365gay

1 yorum:

  1. ben fotoğrafı beğendim :)
    takım elbise+rugan ayakkabı ikilisi.......
    ....
    :)

    YanıtlaSil