8 Temmuz 2009 Çarşamba

my thriller and moonwalk


michael jackson'in dünkü hazin cenaze töreni sonrası bu dünyadan gittiğini anladım. ölüm böyle bişi işte. zamansız ve tüm planları ezen türden bişi. adam zor bi hayat yaşadı, ölürken mutlumuydu bilmiyorum ama ben dahil milyonlarca kişiyi mutlu etti hep gülen yüzüyle. şarkılarında yaşayacak artık. danslarıyla yaşatılacak.

bende tekrar açtım şarkılarını dinliyorum. hatta dayanamayıp bikaç şarkıda dans bile ettim. aslında mahallede moonwalk'u ilk öğrenen bendim zaten. thriller şarkısına gelmişti sıra tam zombi gibi dansediyordumki telefon çaldı. ahmetmiş. müziği kıstım konuştuk. konu konuyu açtı "ben seni çook özledim yine" dedim. araya bikaç cümle girdi, maykıl abiyi konuştuk, ölümü konuştuk, hayatın kısalığından yakındık. sonra en çok duymak isteyeceğim soruyu sordu bana. "haftasonu gelmemi istermisin?"

daha önceki gelişlerinde gelmesini ben istemiş, ben davet etmiştim ama bu defa o teklifte bulundu. bu ayrıca çok çok hoşuma gitti. "tabiiki, bi planım yok zaten" dedim. haftasonu burda inşallah. acaip mutluyum kasvetli şu üç-beş günün ardından.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder