27 Temmuz 2009 Pazartesi

beni affeder misin???

resmen iç dünyamda düzelen herşeyin içine ..çtım. kafam vicdanım hislerim aklım herşey allak bullak. hayatımda ikince defa bi insana kıymet veriyom. ikinci kez sevmeye bu kadar yakınım ama ilk defa butür hisler taşırken böyle saçma bişey yapıyom, herşeyi mahvediyom. herşeyi mahvediyomuyum onuda bilmiyom. yani tamamen ümidimi kaybetmekte istemiyorum bi yandan. uzun uzun düşündüm ona anlatmayı bu olanı ve ona karşı hislerimin giderek ciddileştiğini.

birkaç gün sakin biyerlere kaçacağız 23nisan vesilesiyle. herşeyi konuşmak düşünmek paylaşmak için yeterince zaman var. tepkisini kestiremiyorum. yani memnun olmayacağı kesin ama sonuçta eskiden gecelik ilişkilerim olduğunu kısmen biliyodu. ama bu alışkanlıklarımdan hemen vazgeçtirecek kadar dünyamda olduğunu düşünüyor sanırım. aslında öylede. herzaman aklımda. aklımda olmadığındada telefonun diğer ucunda. off işte yinede bi anlık iradesizliğimin pişmanlığını yaşıyorum. önce tanrıdan sonrada ondan af diliyorum içimden. belki hisseder ben daha söylemeden, dudaklarıma dokunur o güzel elleriyle, "sus, söyleme, bi kötü rüyaydı say, unut, ben unuttum" der.

tarih=21 nisan 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder