15 Temmuz 2009 Çarşamba

ibne =? gay

bugün öğlen arada eski arkadaşlarla buluştuk. yemek bahane, muhabbet şahane idi. bi ara konu nerden oralara geldiyse homofobik bi muhabbet oluştu. arkadaşlardan biri, evlenmiş bir lezbiyenle bi ortamda karşılaştıgını anlattı. işte kız gururla düğün resimlerini falan gösteriyomuş :) ama anlatan arkadaş bahsederken saygılı olsada, diğer bi arkadaş lafa atladı. "ben kadınların kadınlarla ilişkisini anlıyomda erkeklerle erkekleri anlamıyom" dedi. söz hakkı doğdu bana :) "niyeki. aynı şey değilmi" diye sordum. "bilmem ama erkekle erkegin ilişkisi midemi bulandırıyor" dedi. "garip bi bakış açısı seninkide" dedim sustum. muhabbet katlanarak devam etti. erkek homoseksüelliğinin yeni çağın icadı olduğunu falan savundu arkadaş. o ara diğer arkadaşlardan biri daha lafa atladı "iskender ibne değilmiymiş" dedi. farketmesemde iyice sinirlendim bu lafa. "yaw yemekte konuştuğumuz konuya bak" dedim, herkes güldü sustuk.

çok sevdigim arkadaşlar hepsi üstelik minimum lisans düzeyinde kariyer sahibi adamlar ama o kadar ortam ve farklı insan görmüş bu insanların olaya bakış açıları beni kötü hissettirdi o an. sanki bu homoseksüel şeyler sırf zevk için oluyomuş gibi insanları hor görmelerine üzüldüm. halbuki o kadar ağır birşeyki bu hislerle yaşamak, bi bilseler belki saygı bile duyarlardı. ama söylediklerine bi nebzede hak verdim. gay kimliğini toplumda söyleyebilen tipler nerdeyse hiçbi değere sahip olmadıklarından "ibne" lafını sonuna kadar hakediyoruz. ee sonuçta kurunun yanında yaşta yanar herzaman demi..

umuyorumki out yaşayan tipler düzgün insanlar haline gelirlerde kendini gizleyen bizler dahada içimize kapanıp bi korku içinde yaşamayız.

tarih= 4 mayıs 2009 (ahmet'ten sonra)

fotograf=flickr, sarah adamms

16 yorum:

  1. antik yunanda gaylik makbulmuş, erkekler sadece bir çocuk sahibi olabilmek için evlernirlemiş, evde eşlerini bırakıp gece eve gelene kadar hep erkeklerle beraber olurlarmış(sex, sohbet, eğlence vs. vs.)
    hatta erkekler şunları da ekliyo, eğer çocuk yapmanın bir yolunu bulursak kadınalra artık ihtiyacımız bile kalmaz...

    kısacası o zamanlar heteroseksüel bi şekilde yaşayanlara başka gözle bakılıyormuş...normal olan gay olmakmış

    YanıtlaSil
  2. açıkçası hiç öyle bi dünya hayal etmedim. öylede olsun istemem. herkesin düzgün bi şekilde yaşayıp saygı görebileceği bi dünya kafi. ama şu şartlarda ütopik.

    YanıtlaSil
  3. yok zaten bende böyle bir dünya savunmuyorum, sadece yazını okduğunda aklıma birden bu geldi ve paylaşmak istedim, fikirlerine tamaıyle katılıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Bence bu, Yunan insanından nefret eden, pek kıymetli, milliyetçi, ırkçı Türk İnsanı'mızın saçma sapan bi uydurmasıdır. İbne lafına gelince, lisansmış, eğitimmiş, köylülükmüş bence alakası yok. Acaba kaç kişi, atgözlüklerini çıkarıp, komplekslerinden kurtulup, sadece kalbindeki insan sewgisiyle hareket ederek kelimenin anlamını araştırmıştır; merak ediyorum... Yurt dışındaki insanlar yani gerek Türk gerekse farklı milletlerden insanlar, onlar da bu kelimeyi çok farklı kelimelerle fakat aynı anlamda kullanıyorlar... Faggot/ Fag / Pédé gibi... Sonuç mu? Sonuç, birbirine saygı duyamayan insanlar, birbirini çekemeyen eşcinseller, bugün bu kadar uzunlukta bi pipisi olan adamla yattım diye sanki insanlığı kurtarmış gibi saçmalayan eşcinsellerle dolu bi dünya. İnşallah, o insanları hiçbir zaman anlayamam. Ha bu arada, ibne kelimesi anlam itibariyle kadınsı erkek demektir. Yani eğer ille de Türkçe'den bi kelime seçeceksek (-ki ibne kelimesi tamamen Arabca) bu kelime ''top'' olabilir, şahsen kullanmamayı tercih ederim.. Blogunuza yansıtmanız hoş, ancak ibne ruhu denilen olaya inanıyorum. Eğitimden weya kimi eşcinsel arkadaşların yaptığı ve pek sewdiği gibi ''Sosyal Sınıflandırma'' yönteminden anlaşılacak birşey değildir bu. Bence, değerlerini kaybetmemiş hiçbir eşcinsel ibne değildir.

    YanıtlaSil
  5. O kesinlikle bir Türk insanı uydurması değil, batılı (gerçek) kaynaklarda anlatılan, ayrıca yunanlıların yazmış oldukları tragedyalardan ve kaynaklardan alınma bilgidir.

    umarım bu bilgiyi de okursun..

    YanıtlaSil
  6. Peki, 5-6 tane Yunan arkadaşım war, mutlaka soracağım... Doğruysa da değilse de burda paylaşacağım; söz. :D

    YanıtlaSil
  7. Arkadaş dedi ki: ''Eski Yunan'da eşcinsellik normaldi ama başkalarına sırf heteroseksüel olduklarından ötürü kimse acayip gözle bakmıyormuş. Ama sırf eşcinsel diye kimseye de homofobik yaklaşılmıyormuş.'' Yemin ederim değiştirmeden aktardım.

    YanıtlaSil
  8. sonuçta hemen hemen aynı yere değindik, sırf homoseksüellerin heteroseksüellere bakış açısında bir fark var o kadar, o da yine benim ve ya senin arkadaşının suçu değil zaten, dediğim gibi malum tragedyalar ve kitaplar ole yazmış

    YanıtlaSil
  9. wakan tanka, heteroseksüelliğin hor görülmesini bende biraz abartılı buldum açıkcası. hiçbir dönemde yaşanmış olabileceğini düşünmüyorum. çünkü biz bu şekilde ürüyor çoğalıyoruz sonuçta.

    cher sana katılıyorum çoğu noktada. bende ibne, top, aktif, pasif, s..kici, g.tveren gibi isimlere fitil oluyorum. homoseksüel, biseksüel, eşcinsel gibi şeyler bilimsel bi anlam taşıdıgındanmıdır ne , daha düzgün geliyor gözüme.

    ne biliim, öyle işte :)

    YanıtlaSil
  10. homoseksüellerin heteroseksulleri hor görmelerini savunmuyorum, ayrıca onların heteroları hor görmelerinin altında yaatan sebep kadınlardan nefret etmeleri, yani bi şekilde biz kadınlardan nefret ederken siz nasıl onlarla berbaer olursunuz diyorlar...

    konunun bu kadar uzayacağını tahmin edememiştim bunu paylaşırken, sadece batı edebiyatı dersinde öğrendikleimi burda yazmak istemiştim oysa ki...

    YanıtlaSil
  11. Ben de kadınlardan bu kadar nefrete akıl sır erdiremiyorum. Bizleri dünyaya getiren de bir kadın. Arkadaşlarımın da çoğu kız zaten. Açıkçası eşcinsellerle her nedense bir türlü anlaşamıyorum. :D

    YanıtlaSil
  12. sana hak veriyorum, neden kadınları sevmezler bende anlamıyorum bence sevmediklerini solediklerinde direkten annelerini hatırlat onlarla,

    boşver eşcinsel arkadaşında olmayı versin :)

    YanıtlaSil
  13. demekki neymiş:

    eğitim ≠ geniş bakış açısı :)

    YanıtlaSil
  14. woow çok güzel bir açıklama olmuş ve halkımızın gayliğe bakış açısını tamamiyle açıklamış.teşekkürler... gay

    YanıtlaSil
  15. ilk önce oturup tanışcaz sohbet sonra bırlıkte kıtap okuruz beraber krıtık yaparız sonra beraber yuruyuş yaparız sonra bır yerde cay ıcerız sonra odamıza cekılırız uzanırız beraber ben senı soyarım sen benı soyarsın ben sana her yerıne masaj yapar okşar operım sevışırız opuşuruız her yerını operrım boynunu goıgsunu memelerını emerım gobeğini yaların sırtını operım bacaklarını yalarım kasıklarını yalarım ytaşaklatrını yalarım en son sıkını emmeye başlarım yavaş ça aheste aheste tatlı tastlı cuk cuk bebeğin meme emdığı gıbı sıkını emerım sen kasılmaya bnbaşlarsın emmeye devam ederım ağzımda sıkını hıc cvıkarmadan hepsını asğzıma boşaltırsdın hepsuını yutarım emmeye devam ederım sıkın teklrar kalkınca ben yata ğa uzanırım sen arkanmdan uzerıme uzanırsın sıkıne ve benım gotume ALOEVERA LOSYON SURERIZ sen got deliğime yavaşça gırersın aheste aheste yavaş yavaş, ilerı gerı hep yavaş pompalarsın ama pompalarkebn aşkım canım kadırım çok tatlısın dıye kulağuıma fılsıldamanı ıstıyorum tum vucudumu yalayıp okşamanı istıyorum. içime boşalınca hemen kalkmak sıkın içimdeyken saatlerce üzerımde kalmanı tenım tenıne doymalı. sonra istersen aynısını ben sana yaparım. habibeak@yahoo.com 18-22 yaş arası ad soyad tel ve yuz resmını atsın tanışalım buluşalım ebedi dost olalım. Arayışım ince zayıf narin minyon atletik bebek yüzlü masum yuzlu ince yaraklı körpe vucutlu 18-22 yaş arasında erkek arıyorum.

    İlk pasif deneme... Nasıl olmalı,dikkat edilmesi gerekenler.
    İlkler her zaman zor ve özeldir. Özellikle pasif tarafın ilk anal ilişkisi olacaksa her iki tarafında dikkat etmesi gereken oldukça fazla nokta bulunmaktadır. Bunları daha sonraki bloglarımda ayrıntılarıyla işlemeye çalışıcam,

    1- Bir ilişkide pasif konumda olmaya hazırmısınız? Bu her zaman fantazilerinizdeki gibi olmayacaktır, geçmişin alışkanlıkları, pişmanlık, acı. utanma gibi pek çok hisle mücadele etmeniz gerekecek. O güne kadar edindiğiniz tüm öğreti tersine işleyecek, buna gerçekten hazırmısınız, partneriniz içinizdeyken büyük bir pişmanlık yaşasanız bile geri dönme ya da vazgeçme imkanınız yok denecek kadar az olacak(ki bunu asla tavsiye etmem,bu ilk seferi yarıda bırakırsanız uzun yıllar boyunca tam bir pasif olamayacaksınız,arada kalmanın bütün sıkıntısını üzerinizde hissedeceksiniz,bu yüzden bir erkeğin altına yattıysanız işini bitirene kadar dişinizi sıkmanızı öneririm) buna hazır olup olmadığınızı anlamanın ve kazaların önüne geçmenin en etkili yolu...


    -----BOŞALMA TESTİ'dir. kadınsı içgüdü ve düşünceleriniz,pasif olma isteğiniz boşaldıktan sonrada sürüyormu? Mastürbasyon yaptıktan ve boşaldıktan hemen sonra da bir erkeğin altına yatabileceğinize inanıyormusunuz?? Kendi meninizin tadına bakmaya ne dersiniz?? Bunu başarabilirseniz pasif ilişkiye oldukça hazırsınız demektir... Eğer şimdilik bunu yapamıyorsanız merak etmeyin sizi adım adım buna hazırlamak için buradayım...

    YanıtlaSil