18 Temmuz 2009 Cumartesi

ankaradan misafirim var

oyumu kullanmış eve dönüyordumki telefonum çaldı. şu ankaradan yazıştığım kıllı çocuk istanbula gelmiş sabahtan. görüşelimmi dedi. hay hay dedim. kadıköy'de buluştuk. kameradakinden daha yakışıklıydı. seside telefondakinden daha hoşuma gitti, konuşurken güven veren bi ses tonu vardı. ürkek utangaç halleri bana unuttuğum ve kaybettiğim saflığımı hatırlattı.
bi saat kadar oturduk. muhabbet koyulaşırken kuzenleri aradı acilen gitti ama akşam yemegine tekrar buluşcaz. ona söz vermiştim yemek yapmaya. istanbul'u bilmiyo pek. gidip alcam yine aynı yerden birazdan. ama gitmeden pilav dışındaki şeyleri bitirmem lazım. haa mönüyü sayyim bu arada efenim. sofralarımızın vazgeçilmez tadı: karnı yarık, türk mutfağının değişmez katıgı: tereyağlı arpa şehriyeli pirinç pilavı, biseks usülü çoban salata, irmik tatlısı.
tatlı ve salata tamam, karnıyarıkta pişiyor fırında, bitince çıkcam zaten. pilavında pirinçleri yıkandı süzüldü.

ya çok heyecanlıyım. ayağımın sızısını bile unuttum. yemekleri beğenir inşallah.


tarih=29 mart 2009

2 yorum:

  1. ''şu ankaradan yazıştığım kıllı çocuk ankaraya gelmiş'' 2. ankara istanbul olucak sanırsam =)

    bu arada biseks çoban salatyaı oldukça merak ettim ;) isterim tarifini :P

    YanıtlaSil
  2. olur bilahare anlataym.

    yazıdaki hatayı gösterdigin iyi oldu. düzelteyim. teşekkürler.

    YanıtlaSil