5 Temmuz 2009 Pazar

yemek yiyene yılan bile bakmaz

akşam yemeği için dışarı çıkayım dedim. evde geçen iki günden sonra biraz kalabalığa karışmak gerçekten iyi geldi. hele denize bakarak yemek yemek ayrı bi güzel. yalnız yemeği abartmışım sanırım midem davul gibiydi. arabaya oturdum ama oturamadım şişlikten :)
yemek sırasında bi aile gelmişti. bana bakıp fısır fısır konuşuyorlardı kendi aralarında. önce masanın altında görünmesede fermuarımı kontrol ettim. sonra yüzümü yokladım bişey yapışmış olabilirmi diye ama sorun bende değildi. ottuzlu yaşlarda yalnız başına yemek yiyen bir adam sanırım acınası olduğundan iç çeker gibiydiler halime bakıp. en son bana bakarken yakaladığım ailenin kızına çok pis sert baktım. kız ürktü, bişiler dedi ailesine. bi dahada bakmadılar ailecek. hiç sevmem normalde zaten yemek yerken bana bakılmasını. yemek yerken değilde çok iri doğranmış salata falan yerken ağzım şekilden şeklile girebiliyor. hatta öyle bivaziyette çekilmiş yakılası fotolarım vardır arkadaşlarda. tehdit amaçlı saklarlar :)

fotoğraf= gettyimages

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder