9 Temmuz 2009 Perşembe

cheek to cheek

çalar saatim akıllı değil. bu gece saatler ileri alınmış benimkinin haberi yok, beni sabahın köründe kaldırdı. kahvaltıya ve akabinde oy kullanmaya geçmeden dün akşamı anlatmak istedim ilkin. güzeldi. arkadaş geldi. annesi yaprak dolma yapmış, bide çorba vardı. az soğumuştu ama ısıttım hemen, sıcacık içtim yedim. sonra getirdiği "ali:fear eats the soul" (ali:korku ruhu kemirir) diye eski bi filmi izledik. gına geldi izlerken bana, ama o nasıl dikkatle izliyor görmeliydiniz. bi ara ne cesaretle bilmiyom ama uyur gibi yapıp başımı omzuna koydum. hem bi tepki verip vermeyeceğini görmek istedim, hemde birinin omzuna başımı koymayı özlemişim. o da başını başıma dayasa o an oracıkta ona aşık olabilirdim. o kadar şefkate açım bu ara. çok şükür yapmadı o da öyle bişi, tepkisiz durdu. bende uyanmış gibi yaptım biraz vakit geçince, filmi izledim. sonra bende ona zorla maçı izlettim :) ispanya gol attıktan sonra kapattım tvyi. o da gitti. keşke kalsa başını başıma dayasaydı. günlük hayattan tanıdığım birinin benzer eşcinsel eğilimler taşıması beni daha güvende hissettirir, cesaretlendirirdi. :(

tarih=29 mart 2009 (ahmet'ten önce)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder