21 Temmuz 2009 Salı

ya herro ya merro

bugün görüşemedik. ne ben aradım onu ne o aradı beni tüm gün. zaten bikaç gündur işten erken kaçtıgımdan biraz mesai yaptım bugün. yordum iyice kendimi. büyük ihtimal o da koşturuyordu bugün, sıkışıktı programı dün söylediğine göre, arayamadı. arar sanırım geceye doğru. mesele araması falan değil artık, aştık o eşiği sanırım. mesele ruh halim. mutluyum desem tam değil, üzgünüm desem o da değil. bildiğim şu, kendimi çok iyi hissetmiyorum. zaten ne zaman güzel bişi yaşıyor olsam yalnız kaldıgım ilkanda hep bu his çöker üzerime. durmadan kendime sorular sorarım. hiç olmadığım kadar yalnız ve güçsüz hissederim kendimi. karmakarışık bidurum. aslında biraz düşünmeye ihtiyacım var. farklı bişehirdeki birine özel hislere kapılmanın eşiğindeyim ve bu hislere karşılık görebilecekmiyim ondanda tam emin deilim. böyle bi yola çıkacaksam ne kadar destek alacağımı net görmeliyim. yada bu b..ktan hayatıma kaldığı yerden devam etmeliyim. farklı tenlerde bulamadıgım mutlulugu yine başka bifarklı tende aramaya. bigün kendimden igrenene kadar :(

tarih= 1 nisan 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder