1 Temmuz 2009 Çarşamba

bu nasıl iştir, anlamadımki

ya sen nasıl bişeysin anlamadımki. seni düşündükçe böyle kalbim ağrıyor hızlı atmaktan. içim kabarıyormu denir, öyle oluyor işte. öyle kabarıyorki bazen, oan içimi kurcalıyorum ne var ne yok diye. o kabarcıkların içinde bile sen varsın biliyomusun.

nasıl bişeysin sen. ne zaman bu kadar benim oldun, ben oldun anlamadımki. "seni seviyorum" demeye kıyamıyoken seni giderek daha çok seviyorum. sana seslenecek bi isim bile bulamıyorum artık.
ahmet,
canım,
herşeyim,
bitanem,
dostum.
hiçbiri kesmiyoki beni. hiçbiri yetmiyo içimdeki seni anlatmaya. bu nasıl iş anlamadımki..

1 yorum:

  1. ilk önce oturup tanışcaz sohbet sonra bırlıkte kıtap okuruz beraber krıtık yaparız sonra beraber yuruyuş yaparız sonra bır yerde cay ıcerız sonra odamıza cekılırız uzanırız beraber ben senı soyarım sen benı soyarsın ben sana her yerıne masaj yapar okşar operım sevışırız opuşuruız her yerını operrım boynunu goıgsunu memelerını emerım gobeğini yaların sırtını operım bacaklarını yalarım kasıklarını yalarım ytaşaklatrını yalarım en son sıkını emmeye başlarım yavaş ça aheste aheste tatlı tastlı cuk cuk bebeğin meme emdığı gıbı sıkını emerım sen kasılmaya bnbaşlarsın emmeye devam ederım ağzımda sıkını hıc cvıkarmadan hepsını asğzıma boşaltırsdın hepsuını yutarım emmeye devam ederım sıkın teklrar kalkınca ben yata ğa uzanırım sen arkanmdan uzerıme uzanırsın sıkıne ve benım gotume ALOEVERA LOSYON SURERIZ sen got deliğime yavaşça gırersın aheste aheste yavaş yavaş, ilerı gerı hep yavaş pompalarsın ama pompalarkebn aşkım canım kadırım çok tatlısın dıye kulağuıma fılsıldamanı ıstıyorum tum vucudumu yalayıp okşamanı istıyorum. içime boşalınca hemen kalkmak sıkın içimdeyken saatlerce üzerımde kalmanı tenım tenıne doymalı. sonra istersen aynısını ben sana yaparım. habibeak@yahoo.com 18-22 yaş arası ad soyad tel ve yuz resmını atsın tanışalım buluşalım ebedi dost olalım. Arayışım ince zayıf narin minyon atletik bebek yüzlü masum yuzlu ince yaraklı körpe vucutlu 18-22 yaş arasında erkek arıyorum.

    İlk pasif deneme... Nasıl olmalı,dikkat edilmesi gerekenler.
    İlkler her zaman zor ve özeldir. Özellikle pasif tarafın ilk anal ilişkisi olacaksa her iki tarafında dikkat etmesi gereken oldukça fazla nokta bulunmaktadır. Bunları daha sonraki bloglarımda ayrıntılarıyla işlemeye çalışıcam,

    1- Bir ilişkide pasif konumda olmaya hazırmısınız? Bu her zaman fantazilerinizdeki gibi olmayacaktır, geçmişin alışkanlıkları, pişmanlık, acı. utanma gibi pek çok hisle mücadele etmeniz gerekecek. O güne kadar edindiğiniz tüm öğreti tersine işleyecek, buna gerçekten hazırmısınız, partneriniz içinizdeyken büyük bir pişmanlık yaşasanız bile geri dönme ya da vazgeçme imkanınız yok denecek kadar az olacak(ki bunu asla tavsiye etmem,bu ilk seferi yarıda bırakırsanız uzun yıllar boyunca tam bir pasif olamayacaksınız,arada kalmanın bütün sıkıntısını üzerinizde hissedeceksiniz,bu yüzden bir erkeğin altına yattıysanız işini bitirene kadar dişinizi sıkmanızı öneririm) buna hazır olup olmadığınızı anlamanın ve kazaların önüne geçmenin en etkili yolu...


    -----BOŞALMA TESTİ'dir. kadınsı içgüdü ve düşünceleriniz,pasif olma isteğiniz boşaldıktan sonrada sürüyormu? Mastürbasyon yaptıktan ve boşaldıktan hemen sonra da bir erkeğin altına yatabileceğinize inanıyormusunuz?? Kendi meninizin tadına bakmaya ne dersiniz?? Bunu başarabilirseniz pasif ilişkiye oldukça hazırsınız demektir... Eğer şimdilik bunu yapamıyorsanız merak etmeyin sizi adım adım buna hazırlamak için buradayım...

    YanıtlaSil